Słowniki

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 51
poprzednia |
Pytanie do wszystkich w temacie: najlepszy Waszym zdaniem słownik hiszpańsko-polski i polsko-hiszpański na CD? Bo nie wiem w jaki zainwestować....
Lexland - wielki słownik polsko - hiszpański, hiszpańsko - polski.
Nie musisz inwestować, wystarczy ściągnąć z Emuli ;)
hehe:) dzięki
Namawiasz do kradzieży? Uważasz iż za pracę człowieka nie należy się zapłata i tak po prostu proponujesz kradzież?
Owszem. Ale pocieszę Cię - przykład idzie z góry.
Ach, co do pracy człowieka - nie sądzisz, że powiiniśmy zacząć pobierać opłaty za tłumaczenie tekstów na tym forum?? W końcu za pracę człowieka należy się zapłata, czyż nie?
No ale to wszystko nic, ważne, że ci przestępcy z www.napisy.org już nigdy nic nie przetłumaczą.
No i jeszcze dla ścisłości - nie znam się na prawie własności i ntelektualnej, ale coś mi się wydaje, że kwestia legalności ściągania plików nie jest do końca rozstrzygnięta, Pewne jest, że rozpowszechnianie bez zezwolenia i czerpanie z tego korzyści majątkowych jest nielegalne, natomiast cioci Pelagii mogą już ten słownik pożyczyć, nawet w zamian za to, że zrobi mi sweter na drutach. Otóż ja nie namawiam do rozpowszechniania tylko do ściągnięcia.
A zresztą, kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem. Nigdy nic nie ściągnąłeś/ściągnęłaś?
Są słowniki za darmo są i płatne. Nie wolno propagować złodziejstwa.

Niektóre osoby udostępniają coś za darmo (np. office.org) lub chcą za swój produkt pieniądze (Microsofr Office). Niektórzy chcą pieniądze za tłumaczenia (np. biura tłumaczeń) niektórzy nie, wybór zależy od nich.

Dla mnie osoba która kradnie program/film jest złodziejem i tyle. Tak samo jak morderca jest mordercą a gwałciciel gwałcicielem. Złodziej jest złodziejem.