wsjo poznań

Temat przeniesiony do archwium.
czy ktos coś wie na temat tej uczelni, albo tam studiuje i moze wyrazic swoja opinie, chodzi mi o poziom hiszpanskiego i angielskiego... bo nie wiem czy oplaca sie przejezdzac cala polskie po to tylko zeby tam studiowac.. pomozcie !!
Tu pojawiły się opinie
https://www.ang.pl/WSJO_POZNAN_prosze_o_inf_od_kogos_z_tej_uczelni_34986.html
Wpisz w wyszukiwarkę na tej stronie skrót wsjo to znajdziesz więcej opinii
ja jestem studentem i moge poreczyc ze te negatywne komentarze w tych opiniach to jakies zupelne klamstwa, poprostu pisza to chyba ludzie ktorzy maja jakis zal ze sobie na tej uczelni nie poradzili ja jestem zadowolony i uwazam ze lepiej nie mozna bylo wybrac....jak bys chcial wiedziec wiecej na temat uczelni zagadaj na GG 3[tel]lub zerkinj sobie na ich str i poczytaj troche www.wsjo.pl
A ja mogę poreczyć ze ta szkołe jest przereklmowana
Twoj przedmowca uzasadnil swoja opinie faktem, ze jest studentem (nawet z nim rozmawialem dzieki forum) a Ty jak uzasadnisz swoje zdanie? czy korzystajac z anonimowosci chcesz wypowiadac sie na temat na, ktory nie masz wogole pojecia?
Płacić tyle ża byle jakość wykładowców. Nie umiją podzielić osob uczacych z na typy inteligencji dominujacej, nie znają podziału na JTI a juz nie mówiąc o integracji sensorycznej. wystarczy poczytać:
1. "Jak zostać poliglotą" (seria "z budzikiem")
2."Sztuka uczenia się" Pietrasińskiego
3."Jak nauczyłem się sześciu języków" Broniarka
Za 1/3 kwoty jaką trzeba wydać na tą szkołę z przypadku kupic idzie najlepsze materiały do DPSI - Diploma in Public Service Interpreting.
ciekawe czy sie znajdzie osoba która to zrozumie.
Ja tam sie moze za bardzo nie znam ale... inetesowałam sietą szkoła i moja korepetytorka z hiszpańskiego mi sie wypytywała i uznała ze warto... wykładowcy są prawie ci sami co na uniwerku... ale nie mnie oceniać. Jednak gdybym nie znalazła innego rozwiązania poszła bym tam.