filologia hiszpańska UJ

Temat przeniesiony do archwium.
mam pytanie, czy na UJ liczą do filologiii hiszpanskiej jezyki na rozszerzonym poziomie czy na podstawowym? bo jak patrzyłam na stronce uj to nic nie ma o poziomie.
Poza tym, jest napisane ze łacina na maturze ma wage punktowa 2, podczas gdy inne jezyki 1. Czy myślicie ze duzo osób zdaje łacine i jest to duza "konkurencja'?
I kolejne moje pytanie , jakie byly ostatnio progi punktowe na filologie hiszpanska na uj i czy bardzo trudno jest sie dostać.
A do tych ktorzy juz tam studiuja : jak jest?:) wiem, ze to szerokie pytanie, ale moze ktos bedzie mial czas i cos napisze;)
i ja również byłabym wdzięczna za odpowiedź na powyższe :D
Języki na poziomie rozszerzonym...niestety =) Nie sądzę żeby dużo osób zdawało łacinę, to trudny język :D A nie wszyscy co ją zdają idą na fil.hiszpańską =) Jednak Dostać się jest baaaardzo ciężko. Z polskiego i jezyka obcego ok 90-95 proc. Ja tam nie studiuję ale słyszałam że dużo nauki jest.
to może głos z "pierwszej ręki" :)
oczywiście, wszystko rozszerzone, to podstawa. Łacinników jest niewiele, nie stanowią raczej większej konkurencji, ale ogólnie to ciężko się dostać, ja miałam 100% z polskiego i 94% z angielskiego i byłam w połowie stawki (na 30 miejsc), a tak w ogóle to było w rankingu bardzo ciasno, koleżanka, która miała 4% mniej ode mnie dostała się z drugiej rekrutacji ;)
ale jak ktoś jest zdesperowany, to może się dostać i w trzeciej rekrutacji i wtedy to już jakieś wybitne wyniki nie są konieczne :)

a co do samych studiów, no tak, jest sporo nauki i czasami się tego nie ogarnia, no ale to chyba nic nadzwyczajnego :) na pewno jednak pasowałoby się choć tego języka uczyć regularnie :P
Kasia a wykładowcy jak?? I ile czasu dziennie na naukę poświęcałaś? I jak sesja, ciężka bardzo? Duzo osób odpadło? I po tym czasie na jakim poziomie hiszpańskiego jesteś? :D I ogólnie zadowolona ze studiów?
Haha Wybacz że tak Cię pytaniami zasypałam, ale ciekawa jestem =)

« 

Szkoły językowe