studia wieczorowr up

Temat przeniesiony do archwium.
Mam ogromną prośbę ... bardzo się martwię czy dostanę się na studia wieczorowe (bo o dziennych nawet nie mam co marzyć ).. nie wiecie jaki próg był w zeszłym roku ?
na studia wieczorowe brakuje chętnych, więc nic się nie martw
nie martwiłabym się , gdyby nie fakt iż na innym forum wyczytałam że trzeba mieć nie dużo mniej niż na dzienne . Czy Ty jesteś tego pewna ?
tak to jest pewne. ode mnie z roku dziewczyny studiują wieczorowo hiszpański, jedna zn ich miałą koło 73 % z rozszerzonego niemca i się dostała :-)
ja nie wiem czy tam jest w ogóle jakiś próg na te studia:)
to wszystko zależy od ilości chętnych. :-)))

Do Cicha86: a ty studiujesz hiszpański? Ja się poważnie zastanawiam nad rozpoczęciem hiszpańskiego od przyszłego roku, choć wszyscy mi mówią że po moich dwóch kierunkach to się za szukanie pracy powinnam brać a nie za szukanie następnych studiów... achhh, ciągnie mnie do hiszpańskiego, oj ciągnie ;-)
jeszcze nie studiuję hiszpańskiego, tylko włoski i rachunkowość, ale właśnie czekam na wyniki matury żeby na hiszpański na UP móc złożyć papiery :D Też mi to ciągle powtarzają ale wtedy im powtarzam, że według mojego planu długoterminowego to ja będę w przyszłości lepszej sytuacji niż oni ;)
A Ty co już studiujesz? :>
ja anglistykę i stosunki miedzynarodowe. na hiszpański wybieram się za rok, ale prawdopodobnie na wieczorowe. :-)
73% to nie jest mało ...
Zdałam maturę podstawową z angielskiego na 79%. Mam szansę dostać się na wieczorowe UP??

Ogólnie jak oceniacie filologię wieczorową na UP?
z podstawową to raczej wątpię.. poza tym 73 % z podstawowego anglika to bardzo mało...i ty z takim wynikiem chcesz iść na filologię? u mnie na studiach ludzie mieli po 70 % z rozszerzonego i nie dawali sobie rady....