DELE B1(nivel inicial)- 2 miesiÄ…ce nauki

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, jestem przed trudnym wyborem, muszę zdobyć dokument poświadczający znajomość języka hiszpańskiego na poziomie podstawowym więc chciałbym zapytać jak uważacie:
Czy możliwe jest zdanie egzaminu DELE B1 (nivel inicial) mając na to 2 miesiące, dodam, że uczyłem się już tego języka 1 rok, mam jakieś podstawy, teraz uczę się sam z książek, dodam że znam język francuski na poziomie C1(myślicie, że to pomoże?)

Czekam na wasze opinie,
Pozdrawiam
* małe sprostowanie prawie 3 miesiące bo egzaminy pod koniec maja, jeśli się zdecyduję, będę zdawał we Francji bo obecnie tu studiuję, jakieś rady?
Witam kolege z forum fr ;)
3 miesiące myślę, że spokojnie dasz radę zdać B1. Przysiądziesz i będzie ok. Poziom nie jest trudny, proste słówka, scenki z życia codziennego i napisać jakieś nieskomplikowane wypracowanie.
Nie wiem jak Tobie, ale mi francuski trochę przeszkadza w hiszpańskim. Konstrukcja zdania czasami, ale to do przejścia.
Co do nauki, to Ci powiem na swoim przykładzie, że od początku mam zajęcia z nativem i oglądam coś po hiszpańsku. Naprawdę dużo daje i wpada dużo nowych słówek.
Możesz sobie kupić repetytorium z hiszpańskiego:
http://hiszpanski.crib.pl/kategoria/kategorie/repetytorium-hiszpanski
np takie.
Masz sporo zagadnień najbardziej popularnych, a nie jakieś pierdoły, ale pewnie widziałeś takie samo z francuskiego ;)
Tematy rodzina, zdrowie, nauka, rozrywka. Podstawa.
No i po każdym temacie są pytaia, na które mozesz pisemnie odpowiadać, tym samym wprawisz się do jakiegoś wiekszego wypracowanka.

No i dobrze by było jakby ktoś Ci sprawdzał te wypociny. Ale we Francji pewnie znasz mnóstwo obcokrajowców, a jak nie to zawsze na forum ktoś pomoże.
Niestety z konwersacjami to nie wiem jak pomóc. Możesz próbować skype?
Również witam koleżankę z forum fr :) Dziękuję bardzo za odpowiedz, widzę, że temat mało interesujący, bo nie znalazło się więcej osób, szkoda.