transport psa, pies hiszpania, przewoz zwierzat

Temat przeniesiony do archwium.
witam wszystkich!

jestem zainteresowany transportem mojego psa (10 kg) do Hiszpanii z Polski [optymalnie: Wroclaw], data ok 27 lutego. Moge psu towarzyszyc badz nie, zaleznie od tego jak opcja bedzie wchodzila w rachube.. czy ktos moglby mi udzielic jakis porad, jak cos takiego mozna przeprowadzic? jestem studentem, wiec coz, bardzo rozchodzi sie tu o koszt.. naprawde bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc.

lot akceptuje psy do 8kg, wszystkie autobusy ktore jada do hiszpanii nie akceptuja psow (przynajmniej te, ktore sprawdzilem), a podroz pociagiem z psem - i calym bagazem, bo bede tam mieszkal 5 miesiecy - jest raczej ciezka do wyobrazenia z taka iloscia przesiadek...

jezeli ktos ma jakiekolwiek pomysly, doswiadczenia w tej sprawie, rady - bardzo prosze o pomoc! jest to dla mnie niesamowicie wazne :(

kontakt: [email] albo skype: danielkaluza

z gory wszystkim dziekuje!
Hej, wyzel weimarski przyjechal do moich znajomych gratis... tzn za bilet zaplacila osoba towarzyszaca - 130€ a pies zostal potraktowany jako bagaz...( moze dlatego ze to stali klienci)
podam ci numer do przewoznika na meila i sam ustalisz z nimi warunki .. Wyjazd w kazdy czwartek po poludniu - obsuguja dolny slask wiec jesli jestes z Wroclawia nie bedzie problemu zeby was ze soba zabrali.... aaaa i druga sprawa. ta firma kursuje na trasie madrid i valencia wiec jesli cel twojej podrozy jest na tej trasie to mozesz spokojnie dzwonic...
pozdrawiam
dowiedz sie u przewoznikow ale malych busow. Z tego co mi wiadomo nie ma problemu z przewozem zwierzat.
zycze powodzenia !
Prosze o podanie kontaktu na przewoz psa z polski dolny slask do hiszpani okolice ALICANTE mam malego pieska buldoga francuskiego ktory zostal w polsce i chce go tu przywiezc ja narazie do polski nie jade i pilnie potrzebuje kontakt z jakims przewodnikiem z gory bardzo dziekuje wszelkie informacje prosze pisac na moja poczte [email]
witam wszystkich!