Nauka słówek!

Temat przeniesiony do archwium.
Uczę się hiszpańskiego z programem Español para ti - chwalę go sobie (jak chyba każdy;-)), ale myślę, że jeśli chodzi o słownictwo, to powinnam się uczyć go nie tylko z tym programem.
Główny powód - uczę się słów związanych z jedzeniem, ale po przerobieniu ich wszystkich i tak nie znam jeszcze wielu prostych słów.
Znacie jakiś podręcznik/program komputerowy (może nawet lepiej to pierwsze) do nauki słów - nieskomplikowanych, oczywiście, bo jestem początkująca.
Nikt nie wie?... :-(
http://www.hiszpanski.ang.pl/slownik.php :D
Proponuję Tell me more lub LinguaMatch 3 - świetne programy :) (moje [gg] )
testuj nowy system nauki słówek! na tej stronie (widać po prawej powyżej)
ja po mesiącu nauczyłem się ponad 350 słówek
dodawaj nowe, powtarzaj
polecam
Dzięki za wpisy - z tym system nauki słówek to faktycznie masz rację - może być przydatny, a go przegapiłam :)
Może jednak zna ktoś... no nie wiem, chociażby elementarz hiszpański z podstawowymi słówkami? :)
Bo uczenie się ze słownika jest średnio przyjemne... wolałabym jakąś książkę.
Dzięki za wpisy - z tym system nauki słówek to faktycznie masz rację - może być przydatny, a go przegapiłam :)
Może jednak zna ktoś... no nie wiem, chociażby elementarz hiszpański z podstawowymi słówkami? :)
Bo uczenie się ze słownika jest średnio przyjemne... wolałabym jakąś książkę.
ja tam uzywam starego (sentyment hehe;)), bo zauwazylam, ze tam metoda wszystko duzo szybciej wchodzi. juz po wprowadzeniu slowek do programu zapamietuje sie znaczna wiekszosc...