Do ludzi dobrej woli :) Prośba o przetłumaczenie.

Temat przeniesiony do archwium.
Hej, witam Was

Chcę wysłać maila do mojej kuzynki mieszkającej w Barcelonie i tak bym ją chciał zaskoczyć że byłby on po hiszpańsku :) Wpadłem na taki pomysł znajdując te forum. Ja niestety jestem zielony w tym temacie ale mam zamiar to zmienić w wakacje.

Jak by ktoś z Was mial ochotę się z tym pobawić, cieszyłbym się niezmiernie!
Pozdrawiam!!!!

TREŚĆ:

Witaj Kasiu!
Jestem bardzo zainteresowany co u Ciebie sÅ‚ychać? Nie widzieliÅ›my siÄ™ już 3 lata! Czy ukoÅ„czyÅ‚aÅ› już studia? ChciaÅ‚em Ci siÄ™ pochwalić siÄ™ że ja również studiujÄ™. PoszedÅ‚em na kierunek turystyka i rekreacja, jestem już na 2 roku. Jak przyjechaÅ‚em do Was w tedy do Barcelony, to byÅ‚y nie zapomniane wakacje. Mam nadziejÄ™ że Ty też miÅ‚o spÄ™dziÅ‚aÅ› czas! Bardzo bym chciaÅ‚ to powtórzyć, lecz tym razem nie chodzi mi o wypoczynek, ale o podjÄ™cie wakacyjnej pracy. MyÅ›lisz że jest to realne? ChciaÅ‚bym również abyÅ› po pracy uczyÅ‚a mnie hiszpaÅ„skiego ;) hehe, oczywiÅ›cie odpowiednio Ci to wynagrodzÄ™. Co sÅ‚ychać u Jacka? Dalej jeździ tym starym samochodem? ;) Mam nadziejÄ™ że ten pokój na górze jest nadal wolny. Odpowiedz mi co o tym w ogóle myÅ›lisz żebym wpadÅ‚, czy istnieje taka możliwość. Ostatnio na uczelni oglÄ…daÅ‚em super film hiszpaÅ„ski „Maria Å‚aski peÅ‚na” reż. Joshua Marston. Wypożycz sobie gdzieÅ› jak możesz, jeÅ›li nie widziaÅ‚aÅ› jeszcze, klimaty takie jak lubisz ;)
Oki nie rozpisuję się (jak widzisz piszę po hiszpańsku i nie pytaj jakim cudem), za niedługo będę do Was dzwonił. Pozdrów rodziców i wszystkich co tam znam! Do usłyszenia! :D
¡Hola Kasia!