Proszę o tłumaczenie:)

Temat przeniesiony do archwium.
Mam 22 lata,w tym roku skończę 23(proszę o napisanie lat słownie:-)).Moją pasją jest taniec a od dwóch lat uprawiam wspinaczkę sportową. Mam za sobą także dwa wyjazdy wspinaczkowe.
Jestem studentką psychologii na 4 roku(soy estudiante de psychologia...?)

Będę barrrdzo wdzięczna za pomoc:) Może ktoś z Was był na rozmowie kwalifikacyjnej na ersamusa?Zastanawiam się jak odbywa się taka rozmowa?
może to Ty najpierw przetłumaczysz, a ktoś z forumowiczów to poprawi?
co drugi post ta sama śpiewka...
Cytat: Naavi
może to Ty najpierw przetłumaczysz, a ktoś z forumowiczów to poprawi?
co drugi post ta sama śpiewka...

Jakby forum inaczej się nazywało to może i śpiewki byłyby inne.
(Pod)forum nazywa się "pomoc językowa".
A pomoc i robienie czegoś za kogoś to dwie inne sprawy.

Jeżeli wybierasz się na erazmusa do Hiszpanii, dużą korzyścią dla Ciebie będzie, jeśli sama spróbujesz to przetłumaczyć.

Jak wygląda rozmowa - zależy od uczelni, przeprowadzających rozmowę i kandydata.
Mimo wszystko proszę osobę,której nie sprawi to problemu o przetłumaczenie,a za każde inne odp z góry dziękuję;)
Me llamo marta,soy estudiante de psicologia de quarto año?
Dalej się poddaję.
Pomocniczek:
- tengo...; cumplo...
- me apasiona; mi pasión...
- el baile; la danza...
- escalada deportiva
- i tak...tylko, Marta...itd. jest ok.
nie chcę zakładać nowego wątku, więc podepnę się tutaj.

mógłby mi ktoś powiedzieć, czy dobrze przetłumaczyłam zdanie: 'czy mógłbyś mnie poczęstować papierosem, przyjacielu?' wg. mnie to będzie: 'Podria tratar un cigarrillo mio, mi amigo?', ale dopiero zaczynam naukę hiszpańskiego. Proszę się nie oburzać, jeśli wszystko jest źle ; )
Jak zaczynasz...to zapamietaj, ze kazdy jezyk rzadzi sie swoimi prawami...i dokladne tlumaczenie poszczegolnych wyrazow i sklejanie z nich zdania czesto smiesznie brzmi.
Najprostrzy przyklad: Jestem glodny czy tengo frío... ;-)
----
Odnosnie Twojego zdania...