Baaardzo proszę o tłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo proszę o przetłumaczenie tych zdań. W poniedziałek muszę je oddać, a hiszpańskiego nie znam ni w ząb. Będę baaaardzo wdzięczny.
Z góry baaardzo dziekuję.

Nazywan się Daniel.
Urodzilem się... we Wrocławiu wieć mam 21 lat.
Mieszkam we Wrocławiu.
Na codzień studiuję dziennikarstwo i pracuję w radiu jako prezenter.
Lubię swoją pracę bo pozwala mi się rozwijać a także stwarza możliwość poznania wielu ciekawych ludzi.
Mójó dzień zaczyna się o godzinie 7 kiedy to idę na uczelnie.
Wracam o godzinie 15, jem obiad i chwilę odpoczywam.
O godzinie 17 jadę do pracy.
Od godziny od godziny 21 prowadzę program, a na następnie wracam do domu.
W domu jestem ok. godziny 24.
Jem kolację i kładę się spać.
I tak codziennie.
Moje zainteresowania oprucz pracy to muzyka, która jest z nią związana, dobry film a także żeglarstwo.
Niestety nie mam zbyt dużo wolnego czasu, bo mój jedyny dzień wolny to piątek, ale nie narzekam.
Moje marzenie to dostać zaliczenie z Hiszpańskiego.
Co Ty robiles przez tyle czasu? skoro nei nzasz języka hsizpanskiego po co ci zaliczenie? co ic w tym pomorze skoro sam go nei umiesz... ja bym ci pomgola ale nei umie sama ;(
Nazywan się Daniel. Me llamo Daniel.

Urodzilem się... we Wrocławiu wieć mam 21 lat. Nací en Wrocław y tengo 21 ańos.

Mieszkam we Wrocławiu. Vivo en Wrocław.

Mójó dzień zaczyna się o godzinie 7 kiedy to idę na uczelnie. Mi dia empieze a las 7 cuando voy a la escuela.

Wracam o godzinie 15, jem obiad i chwilę odpoczywam. Vuelvo a las 15, como y descanso.

O godzinie 17 jadę do pracy. A las 17 voy al trabajo.

W domu jestem ok. godziny 24. Vuelvo a casa a las 24 aproximadamente.

Jem kolację i kładę się spać. Ceno y voy a la cama.

I tak codziennie. Sí es todos los dias (ale nie jestem pewna czy tak)

Moje zainteresowania oprucz pracy to muzyka, która jest z nią
>związana, dobry film a także żeglarstwo. Me gusta la musica, las peliculas interesantes...