prosze o pomoc w tlumaczeniu

Temat przeniesiony do archwium.
Ya me preguntaba yo, si es que se me habia acabado el saldo con la cuenta de interne.

Nos alegramos que estes bien, y estudia mucho que eso siempre viene bien, felicidades, el correo de esta vez, ya controlas mucho el castellano, esta muy bien espresado.Capaz de estar traduciendo con el diccionario, delante.

Sobre lo de la nieve, y el frio y el calor, a donde tu vas en navidades, hace calorcito, pero en salamanca, hace un frio de narices, algunos de la familia ya vamos por el primer catarrazo, y esperando al segundo.

Por aqui ahora en la primera semana de diciembre tenemos, unos cuantos dias de mini vacaciones, algunos, una semana, posiblemente el dia 9 y el 10 vengan mari luz y miguel con los enanos, a vernos, aunque yo (celeste) me toca trabajar, pero sera bueno verlos sin tanta arena alrededor, seguro que tan abrigados no nos reconocemos, je je je je.

Bueno chiquilla, espero que apruebes esos examenes, y que las aficciones no te agobien.

Un besito, de parte de todos.
jeszcze raz bardzo prosze!!!
PROSZE POMOZCIE!!! to dla mnie bardzo wazne!!! bede wdzieczna
tyle ile moglam.moze nie jet super ale chcialam pomóc:)
pytałam cię czy to przez to ze skończyła sie wyprzedaż(????)yyyyy?

Cieszymy się bardzo,że u Ciebie wszystko w porządku y uczysz się dużo co zawsze idzie Ci dobrze-gratulacje,rozumiesz juz wiele po casylijsku(aa to dlateog tka trudno zrozumiec-dopis tlumacza:)),to bardzo dobrze?.W związku z tłumaczeniem ze słownikiem delante(?)

O tym ze śniegiem,zimnem i ciepłem,tam gdzie jedziesz na święta? jest cieplutko,ale w salamance jest zimno w nosy:),niektorzy z rodziny juz nabawili sie pierwszego kataru y czekają na nastepny

Tutaj w pierwszy tydzień grudnia,mamy trochę dni mini wakacji,najprawdopodobniej 9 i 10 bedie mari luz i miguel
con los enanos? zobaczymy.chociaż ja(celeste) muszę pracować,ale będzie dobrze zobaczyć tyle pasku arledesor?,jestem pewna ze tka cieplo sie ubieremy ze sie nie poznamy??(nie wiem.. aut) jejeje

Dobrze malutka,mam nadzieję,że zdasz wszystkie egzaminy y ze to wytrzymasz(chyba)

całus dla wzystkich
dziekuje, bardzo mi pomoglas :D
de nada.ile moglam..:)jak cos to pisz [email] dla mnei nauka, a dla ciebie pomoc:)
Temat przeniesiony do archwium.

»

Pomoc językowa