Prosze o przetlumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Przepraszam ze odzywam sie tak pozno ale niestety nie mialam dostepu do internetu. Jestem w szpitalu i tego maila poprosilam o wyslanie mojej mamy. Mialam wypadek i mam zlamana noge i przez 8 tygodni bede nosic gips wiec niestety o pracy moge zapomniec. Bardzo mi przykro bo bardzo cieszylam sie na ten wyjazd ale niestety zycie plata nam figle w nieoczekiwanych momentach jak widac.mam nadzieje ze nie bedziesz mial problemow przez to ze nasz przyjaz jest odwolany(kolezanka powiedziala ze beze mnie nie jedzie).przepraszam raz jeszcze i do uslyszenia
bardzo prosze, znajdzie sie ktos pomocny?
Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Nie tłumaczyłam słówko po słówku tylko tak, żeby było jak najbardziej poprawnie po hiszpańsku a jednocześnie wiernie oddawało wszystko, co chcesz przekazać w tym mailu:
Disculpa por haberte contestado con retraso pero, desgraciadamente, no había tenido acceso al Internet. Estoy ingresada en un hospital, por eso le pedí a mi mamá que te mandara este mensaje. He tenido el accidente y tengo una pierna rota; me tengo que quedar con escayola durante 8 semanas, así lamentablemente ya me puedo olvidar del trabajo. Me da mucha pena ya que estaba muy ilusionada con este viaje pero, desgraciadamente, la vida es así, nos sorprende en los momentos menos esperados (este caso es un ejemplo). Espero que no tengas problemas por el hecho de haberse cancelado nuestro viaje (mi amiga ha dicho que no se va a ir sola). Una vez más te pido disculpas, nos oímos.
Disculpa por haberte contestado con retraso, pero desgraciadamente no tenía acceso a Internet. Estoy ingresada en un hospital, por eso le pedí a mi mamá que te mandara este mensaje. He tenido un accidente y tengo una pierna rota. Tengo que ir escayolada durante 8 semanas, así que lamentablemente puedo olvidarme del trabajo. Me da mucha pena ya que estaba muy ilusionada con este viaje, pero desgraciadamente, la vida es así, nos sorprende en los momentos menos esperados (este caso es un ejemplo). Espero que no tengas problemas por el hecho de haberse cancelado nuestro viaje (mi amiga ha dicho que no se va a ir sola). Una vez más te pido disculpas, estaremos en contacto.

¡Qué te recuperes pronto!

»

Pomoc językowa