sprawdzenie tłumaczenia

Temat przeniesiony do archwium.
Hola
Średnio u mnie z hiszpańskim, więc mógłby ktoś sprawdzić czy dobrze przetłumaczyłem ten tekst? z góry dzięki.

Jestem studentem Politechniki Warszawskiej. W następnym semestrze zamierzam studiować na UPC. Chciałem się dowiedzieć czy kurs: "Digital image processing" będzie prowadzony po hiszpańsku czy katalońsku.

Soy estudiante de Universitat De Politecnica de Varsovia. En siguiente semestre yo voy a estudiar en UPC. Quiero informarse si curso "Digital image processing" enseñara en español o en catallan.
Soy estudiante de Politechnika de Varsovia. El siguiente semestro voy a estudiar en UPC. Quiero saber si el Curso "Digital image processing" sera' enseńado en espańol o catala'n.Albo moja wersja... Quisiera /Queri'a saber en que' lengua sera' el Curso "Digital image processing" en espańol o en catala'n.
Jeśli piszesz to do jakiś władz uniwersyteckich to warto być milszym i wtedy używać innych form ' oznacza akcent nad literą wcześniejsza. Oczywiście ja również się nie zarzekam że gdzieś nie zrobiłam błędu.
Ania
Dzięki :)
Nie rozumiem tylko tego: "Quisiera /Queri'a" ??
I jeszcze jedno, jak zaczyna i kończy się listy (chodzi mi o szanowny Panie i pozdrawiam) :)
Szanowny Panie-Estimado Señor
Pozdrawiam-Un saludo cordial
Wiekszości nazw własnych tak jak i adresów sie nie tłumaczy. W oficjalnym piśmie tym bardziej nazwa uczelni powinna być w oryginale. Więc raczej :
"Soy estudiante de Politechnika Warszawska en Warszawa..."

'Quisiera' to bardziej uprzejma i elegancka forma 'chciałbym' , częsty zwrot.
Jeszcze jedno - 'español' to nazwa zwyczajowo okreslająca hiszpański ALE w samej Hiszpanii uzywa się konkretnej nazwy "castellano" w prowincjach z własnym językiem. Katalończycy sa szczególnie wrażliwi w tej kwestii więc w piśmie pytającym o język, tym bardziej, że skierowanym do uczelni katalońskiej, powinno być :
"...es enseñado en castellano o catalán."