o iberystyce

Temat przeniesiony do archwium.
czesc! czy żeby studiować iberystykę trzeba znać hiszpański albo portugalski? bardzo proszę o odpowiedź.
przeczytaj sobie tu:
http://www.hiszpanski.ang.pl/iberystyka_od_podstaw_98.html
i tu:
http://www.hiszpanski.ang.pl/nowe_zasady_131.html
oraz poszukaj na forum www.ang.pl bo ten temat byl walkowany setki razy.
z tego co wiem to nie jest konieczna znajomosc hiszpanskiego.
jestem studentka pierwszego roku i to tylko dzieki temu, ze znam bardzo dobrze angielski :)))
ja wybieram sie na iberystyke za rok. A gdzie studiujesz??? Ja chce isc na Uniwersytet Śląski. Prosze o odpowiedz jak ci idzie na pierwsyzm roku wiem ze to dopiero początek ale z checia sie dowiem co mnie czeka za rok.
Czesc ja studiuje od tego roku hiszpanski na UŚ, jakbys miala jakies pytania to moje [gg]
Idzie mi spoko, troche glupio, bo na UW to jest kulturoznawstwo a nie filologia, dlatego duzo tam lacin, nie lacin, wstepow do wszystkiego i takich rzeczy. Ale ogolnie jest ok.
chcialem zauwazyc bardzo uprzejmie, ze laciny nie laciny i wstepy do wszystkiego to jak najbardziej przedmioty filologiczne:D

Pozdrawiam
chciałam zauważyć,że łaciny nie łaciny i wstępy do wszystkiego to nie tylko jak najbardziej przedmioty filologiczne-ja mam takowe, a to co studiuję, nie ma nic wspólnego z filologią...:-)
hej!!! jestem pierwszoroczna studentka wieczorowej iberystyki na UJ i oprocz wstepów i łacin-niełacin mamy nauke praktyczna hiszpanskiego z tym, ze... wkładaja nam po prostu lopatami do głow gramatyke i słownictwo, bez zadnego usystematyzowania. Czy tak wygladaja wszystkie filologie czy jestesmy jakims spaczonym kierunkiem? Pozdrawiam
nie tylko, ja wlasnie koncze iberystyke na UW, jestem na V roku i powiem tylko, ze poziaom nauki jest b.kiepski ...
na uw poziom jest kiepski??
a ja myslalam ze my jestesmy wybitni pod tym wzgledem
mamna mysli ath
uw ma przewrócone w głowie na swoim punkcie, ale tak na prawdę wcale nie jest lepszy od uj, który na psy schodzi