Filologia hiszpańska zaoczne.

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś z Was studiuje filologie hiszpańską zaocznie? Ja planuje zaczac od pazdziernika i szukam ludzi w podobnej sytuacji.
A gdzie to planujesz robić? Ja moze kiedys zacznę, więc dziel się tutaj wrażeniami ;)
no właśnie: gdzie? bo ja właśnie rozpaczliwie poszukuję studiów zaocznych (mogą być tylko uzupełniające bo mam juz licencjat)
Zaocznie fil. hiszp. jest na UŚ w Sosnowcu- tylko licencjat, magisterskie mozna robić wyłącznie dziennie.
Ja widziałam ,że na Wyższej Szkole Filologicznej http://www.wsf.edu.pl/ jest hisp., ale na stronie nie ma ,że zaocznie , a na innej stronie"zbiorczej"(http://www.uczelnie.pl) różnych uczelni jest , ze mają zaoczne.Natomiast IBERYSTYKA jest w Łodzi www.wssm.edu.pl .Więc do Wrocka najlepiej zadzwonić i sie dowiedziec czy mają tą hispanistykę zaocznie czy nie.Pozdrawiam!
Ja studiuję iberystykę zaocznie na WSSM, mieszkam w 3mieście i ogromnym problemem są dla mnie dojazdy, jestem teraz na 3cim roku i w sumie nie jest tak źle ale pamiętaj że nauka języka i to zaoczna wymaga wielkiego samopzaparcia, inaczej nie ma to naprawdę sensu.
Ja tez zaczynam filologie hiszp. zaocznie od października , wybrałam "Gallusa" w Katowicach. www.gallus.pl .Pozdrawiam ;-)
Redhocja, czy byś mogła podzielić się swoimi wrażeniami studiowania na tej uczelni?? Jak wyglądają zajęcia, czy znałaś już wcześniej hiszpański?? Jaka panuje atmosfera na zajęciach??
pisalam juz w innym watku, ale co tam:)..we WSJO - Poznan, w tym roku 2007/2008 na pewniaka wystartuje ZAOCZNA hispanistyka, oczywiscie z modulem drugim do wyboru.. beda rozne poziomy, od podstawowego. na pierwszym roku tylko español, od drugiego -dodatkowy jezyk. ..moja kolezanka otrzymala powyzsza informacje ze szkoly wlasnie, o nowych otwieranych kierunkach zaocznych na wsjo. 100%. niech sie wiesc niesie w swiat, bo pewnie musi byc jakas wymagana ilosc osob... :) saludo!
aha, ja sie wybieram :)