100dia w Espaniol

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie moi drodzy. Pytanko zadaje do osob ktore byly w podobnej sytuacji jak ja. Chcialbym zaczac 100diowac w Hiszpanii najlepiej Barcelona. Problem jest taki ze odbylem tylko kurs 3 miesieczny Hiszpanskiego, a wyjechac bym chcial po swietach w okolicach lutego - marca. Czy jest ktos mi w stanie powiedziec w ile naucze sie jezyka bym mogl 100diowac np. informatyke ? Jestem obecnie prawie-Inzynierem po 3.5 letniej szkole informatycznej zostala mi tylko obrona!Myslalem o takim planie
- pare miesiecy nauki jezyka
- wrzesnien zaczynam 100dia

jak jest z mieszkaniem itd. czy jakis akademik 100dencki ? jakie cenki itd.

dziekuje z gory za helpa.
Znam perfectamente Niemiecki i zaawansowany Angielski.
no to dam ci helpa.
nie badz leniwy i przejrzyj to forum,jest sporo odpowiedzi na ten temat,chyba ze

"...po 3.5 letniej szkole informatycznej..." nie nauczyli was korzystac z internetu.
pozdrawiam
No popatrz, ja też jestem inżynierem, ale w życiu nie wpadłabym na to, żeby tak polszczyznę profanować. Co to niby są 100dia?

Co do STUDIÓW w Hiszpanii. Sama jestem tu teraz na kierunku inżynierskim i widzę, że nikogo szczególnie nie obchodzi to, że jestem "estudiante internacional", w dodatku z Erasmusa. Nie było nawet mowy o zdawaniu egzaminów w formie ustnej. Zachciało mi się studiowania w Hiszpanii - mam zdawać tak, jak wszyscy. Podobno na kierunkach technicznych to normalne.
Z drugiej strony przy przedmiotach technicznych operuje się pewnym zakresem słownictwa związanego z daną dziedziną. No ale nie będziesz miał samych ściśle technicznych, kiedyś w końcu dowalą Ci jakąś administrację albo inne zarządzanie.
Akademiki w Hiszpanii są drogie, ale za to w cenie przeważnie jest sprzątanie i wyżywienie.
Agniecha, a 3maj się? ;) albo: salu2 :)
No te ujdą, bo czyta się jednakowo. Ale 100dia przeczytałabym STODIA, co kojarzy mi się bardziej ze stodołą niż z Uniwersytetem ;)