ATH f.hiszpańska ktos studiuje??

Temat przeniesiony do archwium.
chciałam zapytac studentów lub kandynatów o próg procentowy .
Ile mieliście %%%?? jaki poziom hiszpańskiego?
czy jest dodatkowo lektorat z innego języka?
czy hiszpański jest od podstaw?
Hola! Studiuję zaocznie filologię hiszpańską. Nie pamietam juz dokładnie ile miałam %... ale było to ok.65% z polskiego i 77% z angielskiego. Nauka hiszpańskiego jest od podstaw, od pierwszego semestru jest lektorat angielskiego i łaciny(łacina tylko 2 semestry), od drugiego semestru francuski lub włoski. Ale jak to wygląda na dziennych nie mam pojęcia...
Hej, studiuje dziennie filologie hiszp.na ATH

język hiszpański jest od poziomu podstawowego
dodatkowy jezyk to francuski, włoski lub portugalski - zależy od tego co wybierze dla danego rocznika uczelnia,ale też od tego na co rok się zdecyduje (ale trzeba na początku 1 roku złozyć pismo jaki język chcielibyście mieć- i niekoniecznie to będzie oznaczało że taki faktycznie będziecie mieć:) )
co do % to można było miec mało, bo ATH przejmuje wręcz do "oporu"

Jednak przed zlożeniem papierów zastanów się dwa razy czy na pewno chcesz studiować filologie;-)

pozdrawiam
hej,
no wiec tak...studia sa od podstaw wiec jesli znasz juz hiszp to na pocztaku mozesz sie troche nudzic, ja jestem na 2 roku z portugalskim, wyglada to roznie ale ogolnie jestem zadowolona, plus ATH jest taki ze ma sporo umow za granica i mozna wyjechac z Erasmusa, do Hiszpanii z tego co wiem jest 5 uczelni i ludzie wracaja zadowoleni, wiec nawet jesli poziom tutaj cie nie zadowoli zawsze mozna wyjechac, co do przyjec to zalezy, na 1 roku jest sporo osob, ale w zeszlym nie przyjeli nawet 30 zeby lektorzy nie mieli za duzo zajec;/ wiec zalezy jak trafisz...
>Jednak przed zlożeniem papierów zastanów się dwa razy czy na pewno
>chcesz studiować filologie;-)
>

dlaczego :>
bo to jednak trudne studia. trzeba mieć wiele samozaparcia żeby szlifować wszystko samemu,bo nikt tego za Ciebie nie zrobi