WSF Wrocław

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! Wybieram się w tym roku na Hispanistykę (prawdopodobnie zaocznie) na WSF. Studiuje tam ktoś może? Chętnie dowiedziałabym się czegoś o tej szkole od osób, które już się tam uczą. Z góry dzięki za pomoc ;)

PS: Może wybiera się też ktoś tam w roku szkolnym 2011/2012?
Hej ja tam studiuję, co prawda dziennie, ale nie mogę narzekać. Poziom języka jest całkiem niezły, wykładowcy przyjaźnie nastawieni do studentów. Mi się bardzo podoba
Ja się wlasnie nad tym zastanawiam. Wpadl mi w rece informator WSf i zainteresowali mnie:) wprawdzie bardziej myślę o dziennych, bo weekendy mam zajęte. Jest ktoś w stanie powiedziec coś więcej o tej szkole? Nie moge znaleźc planu zajęc, a jestem ciekawa jak są rozłożone godzino itp, jest ktoś w stanie pomoc>>
Planu tak nie znajdziesz bo są na stronie dostępnej tylko dla studentów. Na studiach dziennych zajecia sa w przedziale godzinowym od 8 do 15. Nie wiem jak to wyglada na zaocznych . Wszyscy mamy możliwosc sluchania niektórych wykladów przez internet zamiast siedzenia na uczelni, co mi się osobiście bardzo podoba.
Dzięki Magda z informacje ;)

A jeśli jeszcze mogę zapytać... Czy Ty idąc na filologię znałaś już język? Chcę po prostu wiedzieć jak to jest jeśli kompletnie się nie zna hiszpańskiego. A, i jeszcze jedno. Lektorat z drugiego języka jest już na pierwszym roku?
Również mam zamiar isć na filologię hiszpańską od postaw na tą uczelnię.
ja też idę na filologię hiszpańską od podstaw zaocznie 2011/2012;)
Też miałem zamiar iść na tę uczelnię od tego roku na zaoczne na fil.hiszpańską ale zrezygnowałem bo mają zjazdy też w piątek i nie dałbym rady z dojazdami ...