Wredny dumping cenowy!

Temat przeniesiony do archwium.
Ludzie! Co to są za stawki: 20 złotych za 60 minut? Toż to albo trzeba nie miec kwalifikacji albo chcieć umrzeć z głodu! Pracuję jako lektor stawki za lekcje indywidualne w szkołach to 60-170 złotych !!!
Wiesz nie wszystkich stać na płacenie 170zł za godzinę...niektórzy chcą się uczyć i takie stawki jak 20zł za godzinę umożliwiają im to.Wiele osób ma kwalifikacje i jak ma niższe ceny to ma więcej chętnych...;))
Dla mnie niskie (mniej niz 25 za 45 minut) ceny sa bardzo podejrzane. Ba nawet 25 zlotych za godzine to troche malo. Ostatnio podwyzszylem ceny korepetycji i zakoczenie ilosc kandydatow sie podwoila. Bralem 25 teraz 35.
Widzę Apollino, że Twój wpis służyl tylko po to żeby zbić moje rozumowanie, bo stwierdzenie \"nie kazdego stac zeby placic 170\" jest czysta demagogia. 170 to stawka maksymalna i dla firm , ktora podalam jedynia dla przykladu. Wiadomo, ze ceny \"czarnorynkowe\" sa nizsze.

A niska cena jest faktycznie bardzo podejrzana (milam uczniow po tanim nauczaniu i bardzo trudno bylo mi wyplenic u nich zle nawyki).
Sama przez dwa lata chodziłam na angielski prywatnie i płaciłam 20zł za godziną zegarową i zdałam maturę z ang na 5 i dostałam się na studia. Na pewno by mi sie to nie udało, gdybym miała ang tylko w szkole...
mnie tez nie stać, i nie uważam żebym uprawiala demagogię
Jeśłi nie stać , to nie trzeba mieć prywatnych lekcji. Ja pochodzę z wielodzietnej rodziny i moich rodziców tez stać nie było. Dlatego nie mieliśmy korepetycji.
I oburza mnie popieranie polityki : "Język taniej na korepetrycjach , niż w szkole językowej".
A co to? Hiszpański dla ludu? Języków obcych i igrzysk?