Jose Marti i Cervantes - testy predyspozycji

Temat przeniesiony do archwium
31-60 z 65
co jak to juz w poniedzialek sa wyniki??? jestescie peni?
pewni*
chyba jedenasty to poniedzialek nie;p??o 15 czy cos;p.mi to zalezy STRASZNIE akurat na tej klasie i jak sie nie dostane to bede plakac;p:(
ale trzeba przyznac ze byla mila atmosfera nie:)?i nauczyciele i ludzie, ktorzy pisali:)a jakie wedlug Was najlatwiejsze zadanie??pamietacie jakies odpowiedzi?
Najłatwiejsze były te, co trzeba było napisać te zdania w fikcyjnym języku. Z ułożeniem dialogu też było proste.
najlatwiejsze byly te tytuly filmow
a Wy zlozyliscie do cervantesa jako do szkoly pierwszeggo wyboru czy jak?filmy najlatwiejsze;)nie wiem ten fikcyjny jezyk jak...i jeszcze trudne to ulozenie zdania(to osttanie)
Ja jako 1 wybór ale coraz mniej mi sie tam podoba... a z ta klasa to nie wiem chyba zrezygnuje na rzecz humanistycznej. Najchetniej to bym zmienila cerv na zupelnie inna szkole ale nie mam innej alternatywy- zadna inna mi nie pasuje...
Mysle ze komus kto uczy sie hiszpanskiego(ucze sie od 3 lat) bylo duzo latwiej rozwiazac te zadania z fikcyjnego jezyka. To 2 zadanie z fikcyjnego w rzeczywistości odnosilo sie do poprawnego uzywania hiszpanskich czasownikow "ser" i "estar".
jak zdasz ten egzamin z predyspozycji to bedziesz miala wieksze szanse zeby dostac sie do humanistycznej..ktos mi tak mowil:).a zeby pojsc do 4letniej to trzeba byc na 100% zdecydowanym zeby potem sie nie wkurzac;)a zmienic szkoly jeszcze mozna wiec mozesz skorzystac;p.dlaczego Ci sie coraz mniej podoba?i dlaczego wszystkie szkoly Ci nie pasuja;p?
Nie pasuje mi ten dodatkowy rok... wiem ze nauka jezyka itp. ale to troche strata czasu. Wyjade pozniej do Hiszpanii i naucze sie jezyka tak czy tak. Poza tym wydaje mi sie ze jesli dostana sie sami najlepsi to bedzie mi bardzo ciezko w tej klasie, wymagania na pewno beda wysokie. A ja chce nie tylko sie uczyc ale tez miec troche czasu dla siebie i znajomych.
Ogolnie wydaje mi sie ze ludzie idac do tej klasy nie wiedza w co sie pakuja. Mysla ze hiszpanski to taki latwy jezyk i jego nauka to sama przyjemnosc. A wcale tak nie jest. 18 godzin tyg. to masakra nawet dla kogos kto kocha hiszpanski jak ja;)) A ty dlaczego chcesz isc tak bardzo wlasnie do tej klasy?
mysle ze starsznie duzo ludzi idzie tam zbyt pochopnie nie majac dostatecznej motywacji a potem sie meczy.boje sie ze tak bedzie ze mna ale ja w sumie marze o cervantesie od poczatku gimnazjum wiec nie powinno byc zle;p.o ile sie dostane:(.czyli pozniej chcesz wyjechac do hiszpanii:P??boze wszyscy wyjezdzaja nie;p??ale ja tez zamierzam;p.no w sumie jak sie nie pojdzie do cervantesa to sie wyjedzie i trzy miesiace i umiesz;p.moge zadac glupie pytanie;p??i co potem chcesz robic;]?
Cóż taka moda na tą klasę widocznie;)) Chcialbym wyjechac na studia do Madrytu lub na poludnie np: do Andaluzji i studiowac w calym cyklu 5 letnim a nie przez wymiane. Kierunek pewnie wyda sie dziwny i niepotrzebny bo to historia sztuki lub filmoznawstwo. Po ukonczeniu studiow zostalabym jeszcze troche aby popracowac. Oczywiscie marze o pracy w zawdodzie np: jako animatorka życia kultularnego lub kurator wystaw ale jesli trafi sie cos innego pogodze sie z tym. No i wroce do Polski;D Tak to w skrocie wyglada. Ale jestem swiadoma ze prawdopodobnie wszystko mi sie jeszcze pozmnienia;p. A ty? Tez juz masz jakies konkretne plany?
Mam 80 pkt. a wy??
kujonie;D ja 71;p.a ile bedziesz miala razem??i czy jeszcze ktos sie na tym forum wypowiada poza nami;p?
No wlasnie! Ruszcie sie i wpiszcie swoje wyniki!!;) Daj spokój przede mna jest jeszcze 27 osob na liscie wiec nie wiem jak to bedzie... Ale jestem dobrej mysli;PP Razem? no nie wiem ale dowiem sie juz niedlugo niestety. Napisze w czwartek ile bede miec;D ty tez napisz. Ja przewiduje 80 pkt z egzaminu...
moze powinnysmy na priv gadac bo nikt z nami nie gada;p.ja tez licze na 80 ale boje ze sie przelicze:(.denerwuja mnie Ci ludzie z grona;/ wszyscy panikuja jak maja po 220pkt;/ jej!a w jose zaliczali test predyspozycyjny od 65...moja kolezanka sie przez to nie dostala;/
U mnie z egzaminu podobno mają być dzisiaj wyniki... Tak licze na 80-85 pkt. ale to sie jeszcze okaże...
Mam 86 pkt a wy??? Bardzo sie ciesze;) Chociaz na ta klase pewnie i tak za malo ale co tam;PP PISZCIE JAK WAM POSZLO!
ja dzisiaj dostane wyniki ale podejrzewam ze nie bneda zbyt zadawalajace:(a 86 ma nie wystarczyc;o?to ja niew eim co ma wystarczyc;/:(
No coz jak przegladalam grono to duzo osob ma ponad 90;(( Napisz jak bedziesz cos wiedziec;d
ja nie wiem chyba ten egzamin byl banalny bo wszyscy maja tyle punktow;o!!ja razem 221...ale to kicha w porownianiu z tymi z grona...;/ale nie sadze zeby wszyscy sie na gronie wypowiadali;]a Wy ile macie w sumie??czuje sie jak kretynka;(
Ja mam 82... Test predyspozycji przeszłam i teraz drugi etap ;/... Mam nadzieje, że się dostanę, ale z taką ilością punktów mogę mieć problem :(...
JAKI DRUGI ETAP;O??a ile punktow w sumie naliczylas?
Ja mam w sumie 239 pkt.
Bo w Katowicach jest tak, że po tym teście predyspozycji językowych odpada część najgorszych i zostało 66 i z nich będą wybierać 32 najlepszych.
Co ty nam tu o Katowicach, nas cervantes interesuje;))
no ale wiesz takich szkol z wykladowym hiszpanskich chyba jest ze 12 w polsce;p.dobrze ze u nas nie ma drugiego etapu;)boje sie ze sie nie dostane;( a na czym u Was polega drugi etap i jaki byl prog w ubieglym roku??
Drugi etap to podliczają te punkty i do tego dodają jeszcze wynik z testu predyspozycji językowych i z tych 66 osób co dalej przeszły 32 sie dostają... a próg był coś 148 pkt.
to na ile mieliscie ten egzamin z predyspozycji;o?u nas w ubieglym roku przyjmowali od 203;)
Dało sie zdobyć 200, ale wynik jest dzielony przez 4.
dostalam sie do zerowki!!;DD
Temat przeniesiony do archwium
31-60 z 65