szukam pracy w okolicach Barcelony (wakacje2006)

Temat przeniesiony do archwium.
Hej!
Jestem studentem na pierwszym roku, i poszukuje osób chętnych do wyjazdu do pracy w okolice Barcelony (lub do samej Barcelony), na czas ok 2 miesiecy (najlepiej sierpien-wrzesien 2006). Może ktos juz tam byl i moze mi pomoc:)) Bardzo mi na tym zalezy, bo Hiszpania to moj ukochany kraj, ukochany język i w ogole:) Hiszpanski znam w stopniu komunikatywnym, wiec z porozumieniem sie nie powinno byc problemu. Jeśli ktoś również odczuwa silna potrzebe wyjazdu do pieknej hiszpanii prosze o kontakt: [email] [gg] , pozdro
chętnie bym wybrała się do Hiszpanii do Barcelony np.
Do pracy, do pomocy.. język opanowany myślę dobrze;-)
ale 18 rok zycia koncze w lipcu.. 2. :P
rowniez chetnie pojade. szukam chetnych na wakacyjny wyjazd 2miesieczny do espani. mowze sie na maila zgadamy? moj to [email]
Jesli masz 18 skonczone to moge ci dac dobra prace w nocnym klubie.Umiesz tanczyc przy rurze??Mozesz sporo zarobic;praca nocna ale ile przyjemnosci!! Nie mowiac juz o dobrej kasie.
ja tez chcialabym wyjechac w te wakacje do pracy do hiszpanii, najlepiej juz w lipcu czy czerwcu,zaraz po maturze=) hiszpanski znam w komunikatywnym stopniu. ale jesli chodzi o barcelone - tam chyba przydatniejsza jest znajomosc katalonskiego?

jesli ktos ma jakies wskazowki odnosnie pracy w hiszpanii(najlepiej jako kelnerka), albo zbiera osoby do wyjazdu w grupie, prosze o kontakt- [gg] , e-mail [email]

pozdrawiam ;*
najlepszy miesiac na wyjazd do pracy w rejonach Barcelony to czerwiec...najlepiej być przed sezonem, bo w sezonie jest tyle turystów i tyle pracy ze pracodawcy sie zabezpieczają juz zgrana ekipą...
O prace jest bardzoo łatwo, wystarczy być obrotnym, tam polecieć tu popytać...ja na 5 dzień byłam juz barmanką...
hiszpański jest niepotrzebny, bynajmniej w moim wypadku uzywałam go tylko w sklepie.....tam sa ludzie z calego świata, i każdy mówi po angielsku- to podstawa...bez tego jezyka to jak kalectwo...