polska szkoła w hiszpani

Temat przeniesiony do archwium.
BARDZO PROSZE O NAMIARY NA POLSKA SZKOŁE DLA DZIECI W HISZPANI.
w jakim miescie w H.?rnrnw Barcelonie np jest tylko szkóLka w soboty lub niedzielernnie wiem jak w Madrycie,rnzobacz moZe w Ambasadzie RP w M.
Jest szkola polska w Madycie w soboty rano a w Móstolesie, miasteczko obok w sobotnie popoludnia.Nie wiem jak w innych miastach.Moje dziecko chodzi od trzech lat .
ja chodze do hiszpanskiej szkoly od 1 misesiaca. Jezyka uczylem sie tylko rok i to nie caly rok, jakos sobie radze. Najlepiej isc odrazu na gleboka wode szybciej sie jezyka naucza p. Dzieci. Pozdrawiam
dajcie mi znac o polskiej szkole w hiszpani niedaleko valencji jesli ktos wie zgury dzieki piszcie na mej [email]
hej!
jestem w 3 klasie technikum, ale chce sie przeniesc do rodzicow ktorzy mieszkaja w Alicante, znacie jakies szkoly polskie? szukalam polskich szkol, ale znalazlam tylko podstawowke, a sa wogole polskie szkole srednie?
czy moze lepiej teraz skonczyc ta szkole, w wakacje nauczyc sie jezyka (chociaz to by bylo ciezkie...) i isc do szkoly hiszpanskiej? nie wiem co robic, wiem ze zostalo mi 1,5 roku nauki w polsce, ale musze wyjechac..
moj email jakby co: [email] :) pilne!
nie ma polskich szkol;sa polskie szkolki dla dzieci. szkola srednia?? musialaby byc prywatna i nie sadze abys byl w stanie zaplacic za nauke.
pozdrawiam

ale hiszpaskie szkoly srednie musza byc:) liceum u nich tez sie zaczyna w wieku 16/17 lat?
Sa w hiszpanii szkoły srednie Bachillerato (odpowiednik polskiego liceum)nauka trwa 2 lata.
Jak znasz hiszpanski to przyjma Cie prawie do kazdej szkoły, jezeli nie znasz to jest problem, bo szkoły polskie przewaznie sa dla małych dzieci i w duzych miastach.
szkoła trwa tylko 2 lata? Języka mozna sie zawsze nauczyc. Te szkoły to takie nasze polskie odpowiedniki?z maturą? ze potem otwieraja droge na studia?:)
to nie tak prosto...

szkic

http://www.mec.es/educa/sistema-educativo/loe/sistema-educativo-loe.html

un saludo.