wymiana dokumentow

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
potrzebna mi informacje staralam sie znalezcna forum, ale nie udalo mi sie, stad moje zapytanie..
Sytuacja w skrocie:
Przebywam w Hiszpanii (La Coruña)od ponad roku. Przed wyjazdem z Polski skradziono mi dokumenty (dowod osobisty, prawo jazdy itd.). Zdazylam zlozyc wnioski o wyrobienie nowych, niestety na ich odebranie nie wystarczylo mi juz czasu. Moze ktos z Was sie orientuje... czy istnieje jakis sposob aby sprowadzic je do Hiszpanii (w tym momencie nie mam mozliwosci wyjazdu do Polski i odbioru osobistego) a niestety w ambasadzie wciaz i wciaz odsylaja mnie do mojego Urzedu Miasta.
Pozdrawiam
A.
Zapewniam cię, że nie ma możliwości "przesłania" tych dokumentów do Hiszpanii. Polscy Urzędnicy choćby chcieli, nie mają takiego prawa. Trzeba odebrać osobiście. Ale proponuję skontaktować się z Urzędem Miasta i zapytać czy może je odebrać ktoś pisemnie przez ciebie upoważniony. Jeśli tak, to takie upoważnienie załatwiasz w konsulacie i wysyłasz do danej osoby w Polsce. Ale tak jak mówię, nie jestem pewna czy to jest w ogóle możliwe, dlatego najlepiej dowiadywać się w Urzędzie Miasta.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia