erasmus - HISZPANIA / AMERYKA PŁD.

Temat przeniesiony do archwium.
hej!
za rok mam zamiar udac się na erasmusa do hiszpani lub do ameryki płd. już teraz muszę wybrac uczelnię i bardzo proszę o pomoc.
Do wyboru mam takie uczelnie jak:
-Universidad de Almeria
-Universidad de Huelva
-Universidad de Leon
-uniwerki w Madrycie (Complutense i uni Europea)
-Universidad de Malaga
-Universidad de Oviedo
-Universidad de Deusto w San Sebastian
-Universidad Catolica de Cordoba
-Quito-universidad Internacional SEK Ecuador
-Bogota-Universidad de Colombia
-Cali-Pontificia Universidad Javeriana Cali w Kolumbii
Jak widac jest tego sporo i nie wiem co wybrac. interesuje mnie WSZYSTKO co wiecie o tych uczelniach i o miejscach, m.in.
1. miasto: atmosfera, życie studenckie, ew. ułatwienia, pomoc dla studentów
2. poziom na uczelni, jak trudno(łatwo...) się dostac (studiuję ekonomię), EGZAMINY - bardzo zależy mi na zdaniu ich jak najwięcej!!!, więc czy jest łatwo, co najlepiej zdawac...?
3. koszty utrzymania
4. mieszkanie: jak znależc, gdzie szukac?
5. ameryka płd. - czy jest dośc bezpiecznie?
itp.
z góry bardzo Wam dziękuję ;*
jeszcze w hiszpanii mam do wyboru:
-Universidad de Murcia
-Universidad de Jean
1. Malaga
2. Madryt
3. Murcja
4. Leon
5. San Sebastian
6. Kordoba

Do Ameryki poludniowej bym się nie wybierała - może być problem z uznawalnością przedmiotów.
Oviedo też może być, Almeria i Huelva moim zdaniem zupełnie odpadają.
A ja bym się wybrał do Ameryki Południowej bo daleko, to po pierwsze... :D Oraz hiszpański z północny Ameryki Południowej jest milszy dla ucha :). Z bezpieczeństwem w tamtym regionie wiesz jak jest, ale ludzie podróżują normalnie i nic im się nie dzieje. W Kolumbii nie porywają każdego i nie więżą w środku dżungli, no bez przesady... :D