aktywacja karty

Temat przeniesiony do archwium.
nie zdazylam odebrac przed wyjazdem karty bankomatowej z Banca March, dzis dostalam ja paczka nadana przez osobe upowazniona do odebrania jej w moim imieniu z banku, ale karta wymaga aktywacji, podobno mozna to zrobic przez internet, czy ktos wie jak to zrobic?
Kazdy bank ma inaczej .wejdz na strone banku i tam sa instrukcje . Ja tak robilem z Bankiem Zachodnim Pozdrawiam
to logiczne...pierwsze co zrobilam, to weszlam na strone banku, zeby aktywowac karte zgodnie z instrukcjami, ale instrukcji tam nie znalazlam, dlatego prosze o pomoc
Logujesz się, wchodzisz na swój rachunek i po lewej jest pewnie też link "karty". Pewnie w kazdym banku jest tak samo. W kazdym razie bez zalogowania się na własny rachunek nic nie zrobisz, to logiczne.
skorzystalas z kanalu 'contacto' z BankieM?
tak, wyslalam do nich maila z prosba o wyjasnienie mi jak to nalezy zrobic ale cisza. Dzwonilam na infolinie Banca March, powiedzialam, ze osoba upowazniona odebrala moja karte ale nie dali jej PIN -u. Karta wymaga aktywacji, powiedzieli jej, ze moge to zrobic przez internet, poslugujac sie karta internetowa. Mam taka, ma siedmiocyfrowy numer, tak jak i karta bankomatowa Master Card
Wchodze na Banca on-line, pierwsze o co prosza to:
Introduzca su número de tarjeta
wprowadzam siedmiocyfrowy numer (i jednej i drugiej kart na wszelki wypadek)
ale dalej:
Introduzca su clave de acceso
i tu juz nic nie moge zrobic
...(i jednej i drugiej kart na wszelki wypadek)...
oczywiscie mialam na mysli, ze probowalam i z master card i z tej karty internetowej
czy to w ogole mozliwe, zebym bez PIN-u mogla aktywowac karte i jak ten cholerny PIN od nich uzyskac
¡Hola, hola!

Co slychac? Jak leci?

-----
Zeby wejsc na swoje konto (w Polsce to rachunek sie nazywa!) internetowe w banku potrzebne sa...:
1. Clave
2. Contraseña
(Pozniej zeby operowac juz swoimi kartami, kredytami...itd. dalej sa zabezpieczenia...np. kolejne tabelki z numerkami lub hasla wczesniej ustalone.)
Ale KLIENTA, a NIE karty (tarjety)
A te dane podaje Ci bank. I jesli tego nie masz, to nalezy sie o to do nich zwrocic.
Mysle, ze e-mailem tego Ci jednak nie podadza...Zwlaszcza, ze pracownik banku (niby) tez tego nie zna (nie widzi)
Sama rozumiesz...pewnie dlaczego...
--------
Jedna sprawa to PIN karty.
Inna dostep do rachunku internetowego.
Hola Una, va bien, muchas gracias :)


nie mam pojecia jak z tego wybrnac, utykam na stronie:
https://telemarch.bancamarch.es/htmlVersion/login.jsp?idioma=es

ich adres to: www.bancamarch.es
moze nie powinnam wchodzic w Banca On-Line tylko gdzie indziej???
¡Me alegro!
---
1. Pomyslalam, i przypomnialam sobie, ze w MOIM banku aktywacja karty polega po prostu na jej uzyciu. Nic wiecej.
Jak przysylaja mi nowa, to uzycie tej nowej automatycznie anuluje stara karte.
Pin zostaje taki sam.
Sprawdz!
;-)
2. Co do rachunku internetowego...na tej www Twego banku pisza:
"Para disfrutar de estas ventajas tan solo tiene que solicitar su Tarjeta de Banca a distancia, que es gratuita, en su oficina habitual donde le entregarán su P.I.N secreto. "
Czyli do reki pin daja.
3. PIN karty to NIE PIN rachunku!
hmm...Ty to umiesz zabic cwieka Una :) Powstalo pytanie: otworzylam rachunek na nowo? czy otworzylam zupelnie nowy rachunek? nie odpowiem sobie na nie teraz bo nie mam juz dokumentow tamtego pierwszego konta, zeby sprawdzic, czy nr rachunku jest taki jak numer nowego konta :) Ale oczywiscie pojde z samego rana do bankomatu i wprowadze stary PIN na nowa karte. Chociaz cos mi sie nie wydaje. Wprowadzilam go teraz tam na ich stronie www, gdzie prosza o podanie kodu i nie zaskoczylo, ale to moze chodzi im o ten PIN do karty internetowej, wiec sprawdze jutro w bankomacie tak jak radzisz
Temat przeniesiony do archwium.