WALENCJA

Temat przeniesiony do archwium.
Hej, hej..
Zastanawiam się, jak dużo Polaków mieszka w Walencji. Wróciłam tutaj po studiach (wczesniej byłam na Erazmusie) i pracuję, jeśli również jesteście w podobnej sytuacji (praca-dom-praca-dom:P) i macie ochotę skontaktować się z Polakami, czekam na wasze odpowiedzi =)
hej:) wybieram się w październiku na Erasmusa do Walencji, Jesteś chyba na bieżąco , więc czy mogłabyś mi powiedzieć jakie są obecnie koszty utrzymania, jak w ogóle wyglądają tam studia (czy poziom jest porównywalny z Polska? Ja studiuję fizjoterapię). Proszę o wszelkie wskazówki:) Pozdrawiam
gdzie mieszkasz..nie szukasz czasem jakiejś osoby do mieszkania..chciałąbym wyjechać do pracy na wakacje..i bede musiała znaleźć jakieś mieszkanie;/
Witam. Mieszkam w centrum Walencji. Jeśli jest ktoś zainteresowany to mamy w mieszkaniu 3 wolne pokoje {2 jednoosobowe i 1 dwuosobowy } na ulicy SAN VICENTE MARTIR cena 250e od osoby plus opłaty. Aktualnie mieszkam ja i moja dziewczyna która jest na erazmusie i starsza włoszka. Jak coś to piszcie po więcej informacji. Pozdrawiam
witam. w ciagu dwoch tygodni powinienem pojawic sie w walencji w pracy. szukam wolnego pokoju,twoja oferta jest aktualna ?
witam. szukam pokoju dla 1 osoby na 12 miesiecy w walencji,od zaraz !cichy spokojny chlopak 27 lat. pozdrawiam
http://www.segundamano.es/anuncios-valencia/pisos-compartidos-y-habitaciones/?q=&ca=46_s&f=a&th=1&c=64&x=1&w=1&m=&ps=1&pe=&rrs=&rre=&ss=&se=&st=u

Mysle ze ta strona powinna Ci pomoc w znalezieniu pokoju.Pozdrawiam i milego pobytu.
dzieki. a moze znasz kogos kto szuka lokatora ?
Hej. Czy jesteś na stałę w walencji? Zamierzem wynajac mieszkanie od Września do stycznia. Wiem, że jeszcze sporo czasu, ale chcę sie mniej więcej zorientować jak wygląda sytuacja w Walencji :)