jakie miasto??

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 33
poprzednia |
Witam!
Po studiach chciałbym wyjechać zagranicę (myślę, że do Hiszpanii) i z tym związane jest moje pytanie. Chciałbym zamieszkać w dużym, nowoczesnym mieście (koniecznie na wybrzeżu) i nie wiem jakie są to miasta?!Proszę o pomoc.
Człowieku, weź się ogarnij. Poszukaj na mapie miast na wybrzeżu i potem popatrz na googlach. A tak w ogóle hiszpański znasz? Zawód konkretny masz? Bo jak nie to możesz sobie wyjazd wybić z głowy.
Valencia - według twoich kryteriów, ale na playe lepiej do Cullery lub Gandii
a myslałes o wyspach kanaryjskich?
skara myślisz, że jestem taki głupi?Znam hiszpański (i jeszcze go szlifuję)a studiuję zarządzanie. A co do zdjęć w googlach to po obrazkach się nic nie dowiesz zobaczysz tylko miasto i morze. A ja wole dowiedzieć się coś więcej od ludzi, którzy na co dzień są w Hiszpanii i wiedzą gdzie jest fajnie, a gdzie lepiej nie przyjechać.
cati28 myślałem o wyspach kanaryjskich, ale tam to chyba głównie hotelarstwo (a to mnie nie kręci)
No jak to jakie? BILBAO :D

Wybrzeże jest.
Miasto duże.
Najnowocześniejsze
Najbardziej innowacyjne i najbardziej rozwinięte.

I w ogóle Bilbao jest NAJ pod każdym względem. Każdy Bilbaíno Ci to powie.

Ja w ogóle nie rozumiem jak w kraju, w którym jest TAKIE miasto jak Bilbao, mogli zrobić stolicę w Madrycie :D

A jak znasz hiszpański to tu masz bardzo przekonujące dowody
http://www.frikipedia.es/friki/Bilbao
ja myślałem bardziej o Barcelonie lub Walencji!Chodzi mi o takie miasta...
Cytat: sheikh86
ja myślałem bardziej o Barcelonie lub Walencji!Chodzi mi o takie miasta...

Jakie? Bo nie bardzo rozumiem.
Turystyczne?
Popularne wśród polskich turystów?
Nad Morzem Śródziemnym?
Na południu???

Nowoczesne, duże, na wybrzeżu - napisałeś. Co jest takiego w Bilbao, że nie wchodzi w grę? (teraz pytam już bez żartów, bo nie rozumiem)

Cytat: sheikh86
Chciałbym zamieszkać w dużym, nowoczesnym mieście (koniecznie na wybrzeżu) i nie wiem jakie są to miasta?!