To CHYBA o to tlumaczenie chodzi:
Każdy dzień roboczy zaczynam o godz.5.30 .Robię poranną toaletę a następnie jem śniadanie.O godz.6.50 idę na pociąg ,aby dojechać na uczelnię.Przeważnie na uczelni spędzam od 6 do 7 godz.Po przyjeżdzie do domu chcę trochę odpocząć,a więc po obiedzie idę na spacer z moim psem.Po przyjściu ze spaceru biorę się do nauki i przeznaczam na nią od 4 do 5 godz.Jak jest moja ulubiona sobota to wybieram się na Karaiby tam zażywam kąpieli wodnych i słonecznych i zachwycam się rafami koralowymi.Bardzo lubię podróżować i dla tego chcę poznać dobrze języki obce.Czasami w niedzielę wybieram się do Nowego Jorku ,aby zrobić zakupy ,ostatnio kupiłam laptopa ,który jest pomocny w nauce języka hiszpańskiego.Następnym razem jak pojadę to kupię sobie stró narodowy hiszpański oraz chciałabym nauczyć się gotowania kilku potraw hiszpańskich.
-----------
Cada día empiezo a las 5:30. Cago, afeito mi barba, y desayuno. A las 6:50 voy siempre a un manicomio. Alli paso unas seis o siete horas, porque las condiciones de mi enfermedad no son muy graves. Al volver a casa quiero descansar un poco, pues hago una inyección de valium. Luego entro a un foro y pido a la gente que me haga los deberes, siempre marcando la hora para la que deben hacermelos. Los sabados voy al Caribe o por lo menos así me parece. Dicen que es por el valium. Los domingos de la misma manera voy a Nueva Yorka para hacer compras. Ultimamente he comprado una pipa de agua. De verdad ni siquiera he leído este texto porque no tengo ganas de estudiar español con un profesor tan tonto que tu. Cuando vaya otra vez a Nueva Yorka compraré unos trajes tradicionales españoles. Me gustaría también saber cocinar algunos platos tipicos de España.
----------
Ja tam pojecia nie mam skad te nerwy???
Przeciez Agniecha znacznie ulepszyla i uwiarygodnila ten tekst...
To za klamstwa trzeba placic!
I to slono...Czasami...
Por otra...
¡Me parto de la risa!
Ya veo la cara de la/el Profe leyendo estas palabras....he, he, he.... Seguramente lo ha pasado...pipa...
--------
Agniecha: ¡ENHORABUENA!
Tus clases de español son...¡MUY EDUCATIVAS!
...en todos los sentidos...