opis samego siebie

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam.Jestem studentem geografii i mam olbrzymi problem z językiem hiszpańskim:( Jest to przedmiot z którego mam warunek i muszę go zaliczyć w tym semestrze:( w innym wypadku czeka mnie egzamin komisyjny:( więc nie prosze tylko błagam o pomoc:(!! czy ktoś mógłby mi to przetłumaczyć?? z góry dziekuje za pomoc

Nazywam się Szymon Łątka. Obecnie mieszkam w Poznaniu,urodziłem się w Bydgoszczy. Urodziłem się 9 lipca 1988r. Dnia 11.11.1996 Roku. W roku 2007 ukończyłem liceum. Obecnie jestem studentem III roku geografii na UAM w Poznaniu. Interesuje się geografia,wędkarstwem oraz sportem,a w szczególności piłką nożną. Po ukończeniu studiów na UAM chciałbym
rozpocząć naukę na kierunku dziennikarstwo sportowe. Od zawsze interesuję się sportem, w latach 1998-2007 grałem w piłkę nożną w różnych zespołach. Obecnie interesuje się również kinem, zwłaszcza azjatyckim. Oglądam wiele filmów jak również próbuje sam nagrywać amatorskie taśmy.
Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny to mam 183 cm wzrostu, średniej długości jasne włosy i zielone oczy. Jestem raczej szczupły. Co do cech charakteru to jestem człowiekiem spokojnym, zrównoważonym i raczej nieśmiałym. Negatywnymi cechami mojej osoby jest na pewno niesystematyczność i brak łatwości w kontaktach z ludźmi.