APEL - pomóżcie mi skończyć studia ;)

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam wszystkich forumowiczów.

Szukam bezinteresownej osoby, która pomoże mi skończyć studia.. Mianowicie mam przygotować 2 prace na egzamin z j. hiszpańskiego (jedna o mieście z Polski, druga o hiszpańskim). Nie będę owijał w bawełnę - jestem totalnie zielony z j. hiszpańskiego i nie dam rady sam napisać tej pracy, gdyż zatrzymałem się na poziomie liczb i kolorów.

Mają to być 2 krótkie opisy miast (położenie, rekreacja, zabytki, ciekawostki). Ja napiszę to po polsku i szukam kogoś kto przetłumaczy mi to na hiszpański. Wiem, że to pójście na łatwiznę, ale to moje jedyne wyjście, gdyż jestem pod ścianą - w tydzień nie opanuję materiału z 3 lat żeby cokolwiek napisać..

Osobie, która mi pomoże obiecuję dozgonną wdzięczność, dobre słowo i kącik w moim sercu na zawsze:) a przede wszystkim obiecuję, że już nigdy nie będę kaleczył j. hiszpańskiego !

pozdrawiam.

[gg]
e-mail: [email]
Podaj dane tej pseudo-uczelni i osoby, która cię przepuszczała przez te 3 lata bo chciałbym zawiadomić prokuraturę i ministerstwo.
Nie ma w zyciu nic za darmo. Za takie cos sie placi, a nie bierze na litosc i liczy na to, ze jakis jelonek nie bedzie mial co robic z czasem.
Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji im. Mieczysława Orłowicza
Marymoncka 34, W-wa