DELE Intermedio - listopad 2006

Temat przeniesiony do archwium.
Założyłam ten wątek dla wszystkich osób, które podchodzą do DELE Intermedio w najbliższej sesji. Napiszmy, skąd jesteśmy, gdzie będziemy zdawać egzamin, jak długo uczymy się hiszpańskiego, z czego się przygotowujemy do egzaminu, czy się boimy i jak bardzo ;)

Może w ten sposób uda nam się zmobilizować przez ten miesiąc? :)

Pozdrowienia!

Tawi
nie no temat w sumie w porzadku jest. zdaje w cervantesie w krk, sie ucze 2 lata, jak ktos by chcial pocwiczyc la lengua española, to zapraszam 3114425, a jestem z rzeszowa
hej a uczylisie sie sami czy w jakies szkole jezykowej???? prosze napiszcie z jakich podrecznikow sie do tej pory uczyliscie, ja jestem nowicjuszka i chcialabym kiedys zdac intermedio dlatego zastanawiam sie jakie podreczniki powinnam przerobic
zdaje w kraku, ucze sie 10 miesiecy, obecnie rozwiazuje testy :) tlusty
a bardzo intensywnie się uczysz? ja po 2 latach obijania się zdałam iniciala ;-)
jakos szczegolnie intensywnie sie nie przygotowuje (w sensie do egzaminu)
ale ogolem te 10 miesiecy kosztowalo mnie b. duzo pracy :), szczegolnie jesli chodzi o slownictwo :) pozdr
czesc ludzie ja tez bede zdawac dele ale dopiero za rok czy po przerobionej puesta a punto mozna podchodzic do dele intermedio? jak oceniacie puesta a punto? a i jeszcze jedna sprawa jezeli tktos ma testy DELE intermedio albo inicial i moze przeslac to bede wdzieczna moj adres [email]
hola! :)))
ja tez zdaje w krakowie, hiszpanskiego nauczylam sie w hiszpanii:) spedzilam tam 8miesiecy ale zaczynalam praktycznie od zera, wiec nie mam pojecia czy to jest wystarczajaca gwarancja zeby zdac intermedio. ale jesli nie sprobuje to sie nie dowiem:P
pozdrawiam i zycze wszystkim powodzenia na egzaminie ;)
juz niecale dwa tygodnie!!! grrrrr
na pewno się uda! Nie denerwujmy się, powtórzmy formy indefinido i uso de ser y estar / por y para i bedzie dobrze :D
mybisia tez zdaje za tydizne w kraku, moze pocwiczymy? [gg]