jak tu miło i przyjemnie:=))

Temat przeniesiony do archwium.
Chciałabym się z wami podzielić pewnym spostrzeżeniem.Uczę się od niedawna hiszpańskiego dlatego od niedawna też odwiedzam to forum. Jestem bardzo mile zaskoczona że ludzie są tu dla siebie tak mili.Nikt się nie licytuje tym kto ma więcej certyfikatów,kto zna język lepiej,kto był dłużej w Hiszpanii i kto do kogo ma mniej szacunku-jednym słowem miło, przyjemnie i bez bluzgania się oraz wzajemniego mieszania z błotem tak jak to ma miejsce na stronie poświęconej angielskiemu.Po prostu aż chce mi się tu wracać.No i aż robi mi się żal że studiuję anglistykę...:(((Pozdrowienia dla większych i mniejszych pasjonatów hiszpańskiego.
podpisuję się pod tym zdecydowanie. Też na początku byłam zdumiona, że istnieje forum, gdize ludzie sobie chętnie pomagają, tłumaczą teksty, słowkaa a nawet i wypracowania, (już nie piszę o tłumaczeniu gramatyki)
to jest bardzo fajne i apel do ludzi, którzy pomagają: Nie zmieniajcie się ;)
pozdrawiam :)
mi tez się tu baaaardzio podoba:D moje ulubione forum normalnie:P no ale od czasu do czasu zdarząją się tacy napaleńcy, co myślą, że rządzą, podają się za rzekomych nativów, a błędy sadzą takie, że szok:P i wtedy jest wesoło hihi:P
No niestety czasem zdarzają sie osoby ze zbyt wysokim mniemaniem o sobie, ale ogolnie jest cool. Pamietam jeszcze jak to forum bylo pusciutkie i ludzie pisali moze 1 post na tydzien, chyba pojawienie sie Conrado spowodowalo ze to forum ożyło :]
HOLA!!!
ja rowniez sie podpisuje pod tymi wypowiedziami, naprawde milo...
potrzebowalem pomocy... a na drugi dzien juz ja otrzymalem ...
to najfajniejsze forum na jakim bylem, jestem i NAPEWNO BĘDĘ!!!
pozdrowionka!!!dla wszystkich!!!
dawid
Dla mnie jest to chyba najprzyjemniejsze forum ze wszystkich. Przede wszystkim nikt sie nie wywyższa, nie przeklina, nie obraża innych. Jest mi bardzo miło, że moge czytać Wasze wypowiedzi i czasem dzielić się wsoimi. Pozdrawiam :))))
Temat przeniesiony do archwium.

»