Jaka książka?

Temat przeniesiony do archwium.
Hej!

Skonczylem przerabiać Espanol De Pe a Pa 1. Zastanawiam się nad kupnem ksiązki do dalszej nauki... co polecacie? Czy dobrym pomysłem jest kontynuacja z częścią Espanol de Pe a Pa 2? Zastanawiam się też nad Espanol 2000 MEDIO gdyż wydaje mi sie dosyc dobra, chociaz niestety kasety/płyty i klucz zupełnie osobno :/ ... a moze jakies inne pozycje na tym poziomie? :) Dziex za pomoc

Piotr
Wiem ze pewnie Wam sie nie chce, albo nikt nie zajrzał ale poswieccie sie i doradzcie ;) Prosze ;)

Papa
ja chciałabym Ci pomóc, ale niestety nie mam wielkiego doświadczenia z podręcznikami. Jedyny jaki przerabiałam to "sueńa 1"
podoba mi. Jak na początek. Tylko tak myślę, że fajna jest jak ktoś CI wytłumaczy z niej gramatykę albo trzeba doczytać z innych książek.
I to tyle, jeśli chodzi o moje doświadczenie z podręcznikami.
Teraz bazuje na gramatyce Perlina i gramatyce funkcjonalnej z ćwiczenami + espańol para ti.
i to chyba wszystko co mogę polecić.
pozdrawiam :)
Polecam z całego serca USO de la gramática española estrito por Francisca Castro.Puedes comprarlo en www.nowela.net. El libro es muy claro para los estudiantes extranjeros.También hay un libro- Gramatica progresiva para extranjeros de Ramón Sarmiento pero es muy dificíl y hay que saber español muy bien.un saludo!
Gracias pero sé la serie de USO. Tienes razón, es un libro buenísimo. Me gusta mucho y ahora acabo la primera parte. Pero por supuesto no es bastante sólo la gramática.. entonces quiero comprar otro manual para los alumnos del nivel intermedio. Alguien ha visto y ha hecho Español de Pe a Pa 2?

Saludos
wszytsko tylko nie sueńa :P