Książki dla początkującego.

Temat przeniesiony do archwium.
Znacie jakieś bardzo uproszczone ksiązki dla osób zaczynających naukę? Jest takie coś do kupienia przez internet? I jeszcze jedno, szukam jakiegos dobrego, komputerowego słownika hiszpańsko-polskiego z wymową wyrazów.
Nie ma takich ksiązek?
hola :)
Ja własnie kupilam kurs hiszpańskiego w 1 miesiąc z ponsa. Nie wiem czy dobry bo dopiero zaczynam mu sie bliżej przyglądać :) Mam nadzieje ze pomoze mi się coś nauczyć ;P Jestem samoukiem i to w dodatku początkującym :)

Pozdrawiam
Heh, ja też jestem samoukiem, uczę sie z Español para ti. Szukam uproszczonych książek do poczytania i utrwalenia tego czego się nauczyłem.
mysle ze jest wiele ksiazek.. z tych co mam i jestem z nich bardzo zadowolona... USO de la gramatica espanola, Francisca Castro sprawdzilam i mozna kupic na amazonie.. nie wiem jak na innych stronach ja kupilam w ksiegarni w hiszpanii..... polecam sa 3 poziomy... elemental intermedio y avanzado....
Może to Ci się przyda. Tylko to jest do czytania on-line, a nie w formie normalnych książek:
http://cvc.cervantes.es/aula/lecturas/
Do trudniejszych wyrazów czy zwrotów są odnośniki z tłumaczeniem. Teksty podzielone są na trzy poziomy zaawansowania.
Tylko, że "Uso..." to są książki do gramatyki, zresztą są bardzo dobre i ja też je polecam.

A z książeczek do poczytania dla uczących się hiszpańskiego to mam coś takiego:
http://www.easyreader.dk/
Klika się w "Books and Reviews" -> "Easy Readers" -> "Spanish", a następnie wybiera się poziom, a następnie tytuł.
Te książki są do kupienia w Polsce. Ja widziałam je w jakiejś księgarni językowej. Dystrybucją w Polsce zajmuje się:

Wydawnictwo LektorKlett
Ul. Polska 114
PL - 60 401 Poznan
Email: [email]
Fax: +48 61 84 96 212 or +48 61 84 96 202

Najlepiej napisać do nich maila i dowiedzieć się dokładnie gdzie można kupić takie książeczki w danym mieście.