Język Kataloński.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam.
Pewnie zadaje pytanie, które było zadawane na tym forum już wiele razy, ale mam pytanie. Czy może ktoś wie, gdzie w obecnej chwili można by uczyć się języka katalońskiego ? Jakieś szkoły językowe, kursy itd. Jestem z Krakowa i najlepiej by było w tych okolicach. Wiem, że jest instytut cervantesa, ale to jest jedyna moja wiedza. Zależy mi na niewielu godzinach i na takim nie długim kursie. Jeżeli ktoś by wiedział, gdzie mogę znaleźć takie miejsce do nauki katalońskiego, to proszę o pomoc. (Nie ważne w jakim języku by się rozmawiała, to znaczy hiszpański nie robi problemu, bo właśnie jestem w trakcie uczenia się go, więc już trochę potrafię się dogadać). Jeśli nie będzie w Krakowie krótkich kursów, to proszę o inne informacje, jakiekolwiek, byleby związane z katalońskim.

Na "krótkim" kursie to sie możesz nauczyć gotować rosół ale nie języka obcego.
Sa tez szybkie kursy cerowania pomponow. Bardzo przydatne.
Cytat: cambiar
Sa tez szybkie kursy cerowania pomponow. Bardzo przydatne.

Możesz jakiś dobry polecić?
Przykro mi, ale nie mam zadnych konkretnych namiarow. Mysle jednak, ze jak znajdziesz szybki kurs gotowania rosolu, znajdziesz i ten, na ktorym ucza cerowac pompony.
Skoro napisałaś, że są i do tego bardzo przydatne to myślałem, że znasz to z autopsji.
Trudno, szukam dalej ;(
Nie...nie z autopsji, ale znalam takiego jednego, ktory kurs cerowania pomponow przeszedl juz we wczesnej mlodosci. Niestety nie mam z nim kontaktu, wiec Ci nie pomoge, chociaz widze, ze moja propozycja takiego sposobu spedzania wolnego czasu bardzo Cie zainteresowala.
Moze tam gdzie oferuja kursy na operatorow wozkow widlowych cos bedzie...
Widły to tylko takie od diabełka, więc nie pisze się...
Se nota
Nie wiem czy juz znalazlas czy nie. Ale w "Porto Alegre" w Krakowie prowadzą kursy z catalana. Drugą opcją są też prywatne korki. W Krakowie jest wielu Hiszpanów wiec zapewne też Katalończycy się znajdą...
Suerte