Jak się uczyć?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam
Jestem uczniem 3 klasy gimnazjum i od niedawna zacząłem interesować się językiem hiszpańskim. W szkole ucze się języka niemieckiego i angielskiego. Jako ze za pół roku wyjeżdżam na kilkudniową wycieczkę do Hiszpani postanowiłem że nie będe odkładał nauki tego języka aż do wakacji bo ten wyjazd może być dobrą praktyką. Czytalem o metodzie 1000 słów I czy macie moze z tą metodą jakieś doświadczenie? Wyobrażam sobię nauke tych 1000słów (która wydaje mi się że na początku da mi jakieś rezultaty) by prebiegała na zasadzie robienia codziennie fiszek a do czasowników które mają rózne zanczenia tak jak np w angielskim look (after/fpr itp.), bym się uczył się za pomocą map myśli. Narazie znalazłem strone http://wordsgalore.com/wordsgalore/languages/spanish/spanish1000.html czy ktoś się zniej tutaj uczyl I może mi napisać czy faktycznie zawarte w neij słowa są najczesciej stosowane? Choć u mnie największym problemem jest to że nie wiem jak się za to zabrąc . Chce sam się w domu nauczyć bo niestety nei mam czasu na dojazd na różne kursy jezykowe które I tak nie przynaoszą sybko efektow a zalezy mi żebym byl w stanie komunikatywnym rozmawiać w przeciągu 4-8 miesięcy
edytowany przez oskar170201: 03 gru 2016
Grunt to dobre materialy do nauki, motywacja i systematyczność
Żadna szkoła językowa. Strata kasy. Z osobistego doświadczenia polecam memrise i duolingo, karteczki samoprzylepne i długopis. Jak ci zależy to się nauczysz sam, zupełnie za darmo.
a jakie od siebie materialy do nauki polecacie? zastanawiam sie nad zakupem ksiazki "blondynka na językach" pawlikowskiej mój kolega ucyzł się z niej angielskiego i bardzo mu to pomogla ale nie wiem jak z wersją hispzanską