FILM "PRZEPIÓRKI W PŁATKACH RÓŻY"

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! Szukam filmu "PRZEPIÓRKI W PŁATKACH RÓŻY". Jest to film meksykański, w reżyserii Alfonso Arau nakręcony na podstawie książki Laury Esquivel o tym samym tytule. Jestem studentką filologii hiszpanskiej i potrzebuje ORYGINALNEJ wersji tego filmu tzn: albo na oryginalnej VHS, bądź kopii nagranej z telewizji polskiej gdzie był wyswietlany w 1994 roku, a także w ale kino! w 2000 roku. Nie interesują mnie wersje, które są dostępne w internecie, gdyz tamte napisy są tłumaczone z języka angielskiego (przez Gapciulek), a nie z hiszpańskiego. Może ma ktoś taki film? Bardzo mi potrzebny, gdyż na jego podstawie chcę pisać pracę licencjacką, a bardzo trudno go znaleźć w polskiej wersji oryginalnej - lektor lub napisy. Film wydany w Polsce na VHS w 1994 roku przez dystrybutora EUROPOL. Odkupię lub pożyczę. PROSZĘ O POMOC! PILNE!
edytowany przez ngosiek: 17 lis 2011
Ach, czyli chodzi o " Como agua para chocolate", piekny film i ksiazka, sprobuj poszulac na aresie, tam znalazlam ten film, ale nie wiem co zrobilam z nim:(
A w oryginale i bez napisów albo lektora?
Masz jakieś pomieszanie z poplątaniem - "polska wersja oryginalna" - co to ma niby znaczyć ?
Potrzebujesz HISZPAŃSKIEJ wersji oryginalnej - JEST. Potrzebujesz napisów hiszpańskich - SĄ.
Czego jeszcze chcesz ? Polskich ? To sama sobie przetłumacz. Po 3 latach studiów to chyba żaden problem ?
A lektor ? Co ty chcesz wiedzieć z filmu zagadanego przez lektora ?
edytowany przez argazedon: 18 lis 2011
Tak, potrzebuje POLSKIEJ WERSJI ORYGINALNEJ tzn polskiej wersji napisów, z którymi ten film został w Polsce wydany w kinie, w telewizji i na vhs. Pisząc pracę o tlumaczeniu nie mogę sama sobie tego przetłumaczyć, to nie wystarczy, gdyż muszę ją porównać właśnie z polskimi napisami oryginalnymi tworzonymi przez dystrybutora filmu w Polsce.