kilka zdań do sprawdzenia

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Napisalem kilka zdan ale nie wiem czy sa dobrze, bylbym wdzieczny gdyby ktos mogl je sprawdzic i poprawic :) thx

oto one:

1. Wstaję, patrze w okno, słonce jakby do mnie uśmiechnięte - Levanto, miro en ventana, sol ... sonriete.

2. Jeszcze raz do zdobycia cały świat - Una vez mas a conquistar todo mundo.

3. Panieruje kotlety, jem papryke, karmie ośmiornice i cztery kotki :) - Empano la chuleta, como pimiento, do de como pulpo y cuatro gatitos.

4. wychodze z domu, w powietrzu tłusty bit.. - Salgo de casa, en aire graso bit..

5. ustalam plan, odpoczne później.. - Fijo plan, descanso despuedes..

6. wsiadam do zielonego pancernika, uruchamiam klimatyzacje i plyne nad morze  - monto a acorazadoverde, pono en marcha climatizacion y voy a la casta.

7. o 13 zakladam swoje kąpielówki, biorę kijki narciarskie i idę nurkować – A las una y cinco fundo bańador, tomo zastane de esqui y ando zambullirse.

8. Nagle wiatr oknem skrzypnął, obudziłem się.. patrze na zegarek, jest 13, boli mnie głowa, nic mi się nie chce, troche pić.. ide spać dalej… - de golpe viento ( skrzypnął) la ventana, me desperto.. miro en reloj, es la una.. dolor de cabeza ??, (nic mi się nie chce) … beber un poco .. voy a duermo mas lejos.

No to by było tyle :)

Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Ciekawe zdania...:)

1.Me levanto, miro la ventana, ahí está el sol,parece que me está sonriendo.
2.El mundo por conquistar una vez más.
3.Estoy empanando las chuletas,comiendo pimientos,doy de comer al pulpo y a los cuatro gatos.
4.Salgo de casa, el aire está bochornoso.
5.Establezco un plan, descansaré después.
6.Monto al coche blindado de color verde, pongo en marcha la climatización y navego hasta la costa.
7.A la una me pongo mi bañador,cojo mis palos de los esquís y voy a buzear.
8. De repente ha sonado la ventana movida por el aire, me he despertado...miro el reloj, es la una, me duele la cabeza, no tengo ganas de nada, tengo un poco de sed...vuelvo a acostarme.
dziekuje Ci bardzo :) troche byków jednak było ;)

« 

Brak wkładu własnego

 »

Brak wkładu własnego