sprawdzenie 5 zdan :)

Temat przeniesiony do archwium.
Mam prośbę. Jest tutaj 5 zdań po hiszpańsku na temat rad dla uczniów jak żyć nie w zgodzie z nauczycielami. W nawiasach jest napisane po polsku co chciałam napisać po hiszp ;) Serdecznie proszę o sprawdzenie mojej pracy o poprawienie błędów!
Dziękuję:*


1. Le hagas la pelota. Los profesores no les gusta udających zainteresowanie (podlizuj się. Profesorowie nie lubią udających zainteresowanie)
2. No muestrate interesado. Cundo muestrate desdanar los prefesores ponersen nervioso. (nie badz zainteresowany. Kiedy okazujesz lekceważenie profesorowie się denerwują)
3. Conoce, pero no utiliza el nombre correcto de tu profesor/profesora (znaj, ale nie używaj dobrze nazwiska profesora)
4. presenta los deberes a mas tarde de lo tienes que traer. Carencia responsabilidad es irritar. (przynoś zad dom później niż powinieneś przynieść. Brak odpowiedzialności jest irytujący)
5. Seas antipatico. Los profesores no les gusta. (bądź niesympatyczny, profesorowie tego nie lubią)
1.A los profesores no les gustan los alumnos que disimulen estar interesados en su asignatura, házles la pelota.
2.Cuando pasas de los profesores, estos se ponen nerviosos, no les muestres tampoco el interés por su asignatura.
3.Conoce el nombre del profesor pero no lo utilices de forma correcta.
4.Presenta los deberes de casa lo más tarde posible, la falta de responsabilidad les irrita mucho.
5.Sé antipático, a los profesores no les gustan alumnos así.
Czy to co poprawiles/as jest w trybie rozkazujacym/zakazujacym? :/
tak jak u Ciebie, tylko, ze w wersji poprawnej:)
Dzieki:) Ratujesz mi ocene na koniec:D
ja bym dala:
1.A los profesores no les gustan los alumnos que disimulan el interés por su asignatura, hazles la pelota.
2.Cuando pasas de los profesores, ellos se ponen nerviosos, tampoco les muestres el interés por su asignatura.
3.Conoce el nombre del profesor pero no lo utilices de forma correcta.
4.Presenta los deberes lo más tarde posible, la falta de responsabilidad les irrita mucho.
5.Sé antipático, a los profesores no les gustan los alumnos así.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia