ponawiam prośbe

Temat przeniesiony do archwium.
Ok.
Jestem samoukiem i na dodatek mam cholerną barierę językową. W związku z tym skorzystałam z oferty pracy /załatwiła mi ja znajoma Bułgarka/ na okres próbny 3 miesięcy jako pomoc w obsłudze. Pomyślałam czemu nie , w końcu zacznę rozmawiać i nauczę się języka. A gdzie tam, oprócz hola ,czy buenos dias nikt nie chce gadać a właściwie nie ma czasu.
I na dodatek ten cholerny boss którego wszyscy się boją nawet Hiszpanie. Wykorzystuje ludzi na maxa. A extanjeros dla niego to zwykli robole i basta! Ale do sedna, to on dał mi do przetłumaczenia ten cholerny tekst.
W czerwcu tj,15-tego kończy mi się umowa i właściwie mogłabym dać mu ten tekst przetłumaczony przeze mnie na zasadzie Kali być,Kali…..Co mi tam, właściwie facet nie zna j.polskiego i rezygnuję z tej pracy wyrobniczej.
Jednak ponawiam prośbę o skorygowanie tego tekstu dla samej siebie.
Uff, co za wylewność z mojej strony ,nie poznaję sama siebie! Ale fakt, zależy mi bo naprawdę chcę nauczyć się tego języka.
Pomocnym bardzo dziękuję.

Parque Doña Rosa es una Residencia de 53 apartamentos adosados, con terrazas, distribuidos en unidades tipo estudios, de un dormitorio y de dos dormitorios, perfectamente comunicados, para uso individual o compartido. Todas las habitaciones son exteriores, luminosas, amplias, dotadas con comunicación de emergencia.
Con baños adaptados, TV satélite, teléfono, cocina completa, aire acondicionado, Internet.
Perfectamente amuebladas y decoradas, para que sea su hogar, y en el que existe la posibilidad de añadir algún mueble y/o enser personal.
Incluye Servicio de lavandería y planchado para la ropa personal
Menús confeccionado por dietista,
Con servicios de enfermería y medico las 24 horas, terapeuta, animación, etc. Que son complementarios y necesarios para dar a nuestro producto “ bienestar, seguridad y entretenimiento”. intimidad