HELP HELP PLEASE!!! :)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
Prosiłbym o napisanie tekstu 6-8 zdań na temat polskiej telewizji tzn ( jakie są kanały w polsce, popularne seriale i na końcu zdanie: Ludzie w Polsce oglądają dużo telewizji - w szczególności częstą rozrywką dzieci jest siedzenie przed telewizorem, co nie jest dla nich dobre.)
Młodszy brat potrzebuje na jutro, a ja jako 'beginner' w języku hiszpańskim z tym sobie nie poradzę. Mogę się odwdzięczyć przetłumaczeniem jakiegoś tekstu z języka ang na pol bądź napisaniem podobnego 'artykuły' / pracy.

Pozdrawiam serdecznie :)
Ale to zadanie brata, więc TY nie musisz sobie z tym radzić, a tym bardziej nie odrobimy tego za Was my na forum. Na tym forum nie odrabia się za kogoś zadań domowych.
Brat, owszem, powinien przynajmniej spróbować, a tymczasem nawet po polsku mu się nie chciało napisać.

Pozdrawiam również i życzę bratu więcej zapału do nauki.
Zgadzam sie. Sama jestem nauczycielka i jak widze, ze uczen zerznal prace z internetu, albo ktos inny mu ja napisal, to nie mam litosci. Lepiej samemu i z bledami, niz bezblednie i bezczelnie klamac, ze to praca wlasna... Na Twoim miejscu wytlumaczylabym to bratu.

Chetnie pomozemy, jesli spytasz o jakies slowko, wyrazenie, zagadnienie gramatyczne, itp. Ale odrobienie pracy domowej za kogos to juz przesada!
Witam,
Rozumiem Wasze zdenerwowanie, ale myślałem, że ten portal istnieje po to aby pomagać innym. Jeżeli ktoś mnie poprosi o napisanie bądź przetłumaczenie tekstu w języku angielskim to nigdy nie robię problemów i zawsze pomogę. Na tym portalu zdarzyło mi się już zrobić to kilka razy i nigdy nie odpisywałem autorowi postu w ten sposób. Młody napisał to po Polsku i poprosił mnie o pomoc. Wydaję mi się, że w jego przypadku skorzystanie z Waszej pomocy nie będzie zbrodnią. To jest przecież dla dziecka z podstawówki, a nie dla studenta czy licealisty.