prosze o przetlumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.

mam prosbe :czy ktos moglby mi przetlumaczyc to zdanie : Dime de tu novia en fín nose nada de ti hace mucho tiempo y he preguntado a Ania y también a Renata y tampoco saben. z gory dziekuje :)
Powiedz mi coś o twojej dziewczynie, w rezultacie nie wiem nic od Ciebie od dłuższego czasu, pytałem ania i renaty, ale też nic nie wiedzą.
Opowiedz mi o swojej dziewczynie, w końcu nie rozmawiałeś ze mną od dawna, pytałem Anię, jak również Renatę, też z Nimi nie rozmawiasz.
Pedrito, ty masz jakieś doświadczenie w tłumaczeniu? Pytam bo jak pewnie zauwazyłeś ja go nie mam aczkolwiek chciałam pomóc :P Opowiedz mi coś o tym :)
Nie, nie mam doświadczenia w tłumaczeniu ani zadowodo, ani amatorsko i generalnie nienawidzę tego robić.
Natomiast jeśli chodzi o powyższe zdanie, jest to dość ciężkie do przełożenia na język polski, gdyż w naszym języku nie ma podobnego wyrażenia, a "wiedzieć od kogoś" nie brzmi dobrze.

saber algo de alguien - wiedzieć coś o kimś
saber de alguien - dosł. "wiedzieć od kogoś", czyli mieć od kogoś wieści. Jak się zastanowić i to poczuć, to tak na prawdę nie ma różnicy w stosunku do pierwszego wyrażenia i drugie jest wersją pierwszego, jednak pojawi się różnica w tłumaczeniu.

Zostawiając na boku już błędy ortograficzne w zdaniu, idzie tam Dime de tu novia en fín nose nada de ti hace mucho tiempo. Myślę, że jest to ten drugi przypadek.