prośba o przetłumaczenie prezentacji do pracy licencjackiej

Temat przeniesiony do archwium.
witam,
jestem studentką położnictwa i piszę właśnie pracę licencjacką. jednym z materiałów, który byłby mi pomocny jest prezentacja dotycząca Ramony Mercer (pielęgniarka) wykonana w języku hiszpańskim, znajduje się pod tym adresem: http://www.scribd.com/doc/5708316/RAMONA-MERCER
czy ktoś z odwiedzających tą stronę byłby w stanie mi pomóc i przetłumaczył ten tekst? nie jest on napisany w języku specjalistycznym - medycznym, raczej w psychologicznym.
serdecznie proszę o pomoc!!
pozdrawiam,
ameba :)
Cześć!
czy wie ktoś coś o zbiorze tróskawek u Alfonso? Podobno wyjazd w marcu. Wiecie coś?
heheh dobre
Cóż, nauczyć się kąpać niemowlaka trzeba. I żeby beknął po jedzeniu też...ale...
Zawsze mnie zdumiewały takie "naukowe" dyrdymały jak te wykorzystane w tej w sumie prostej prezentacji :-)
Po paru tysiącach lat, wreszcie ktoś pomógł biednym kobietom nie mającym pojęcia o tym jak być "matką", w zrozumieniu tego jakże skomplikowanego psychologiczno-socjologicznego zadania jakiego się podejmują...

Cóż, podejrzewam, że po ostatnim filmie z Tildą Swanton w roli głównej, nastąpi wysyp prac o "zrozumieniu roli matki" :-)

A co do meritum, to lepiej korzystać ze źródła a nie jakichś internetowych prac szkolnych. Masz to wszystko po angielsku oczywiście bo bez niego nikt by o babce nie wiedział ani teorii na bazie teorii, która powstała na temat teorii, by nie było :-)
http://nursing-theory.org/nursing-theorists/Ramona-Mercer.php
edytowany przez argazedon: 29 lut 2012
Nie, nie, nie...
To nie tak!I to Ty, Drogi A. nic nie rozumiesz!!!
Juz nie tylko o ta prezentacje mi chodzi ale o role pielegniarki czy poloznej.
Mylisz pojecia i nie rozumiesz roli diagnozy pielegniarskiej...- jak zreszta znakomita wiekszosc ludzi spoza medycznego swiata...
------------
Pani Ramona w zadnym momencie nie uczy zadnej Matki ...