Alex Ubago

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś może mi przetłumaczyć tekst o Alexsie Ubago, bo nigdzie nie moge znaleść informacji o nim po polsku a bardzo sie nim interesuje... PROSBA:-)

Nací en Vitoria el 29 de enero de 1981. Me bautizaron el 17 de febrero y me pusieron Alejandro, aunque pronto fui Álex. No tengo hermanos. Cuando tenía cuatro años, mis padres se trasladaron a San Sebastián por motivos de trabajo. Desde entonces vivo aquí.

Siempre he sido bastante extrovertido. Con mi punto tímido pero sin problemas para relacionarme. He sido muy disfrutón. Me ha gustado disfrutar de la vida en cada momento y nunca he dejado de salir un fin de semana por estar de exámenes.

A los 14 años empecé a jugar al billar casi por casualidad. Le cogí el gusto, no se me daba mal, fui mejorando y estuve varios años muy metido. A los 16 años ya estaba compitiendo.

Sin pensar en nada, por pura diversión, igual me daba por hacer una canción. Así empecé con 15 años. Y llegó un día en el que terminé una canción que me gustó. Tenía ganas de que alguien la escuchara, de cantársela a cualquiera. Esa primera canción aún existe; está escrita pero no se ha grabado en disco.
Urodziłem się w Vitorii 29 stycznia 1981 roku. Zostałem ochrzczony 17 lutego i nadano mi imię Alejandro, ale szybko stałem się Alexem. Nie mam braci. Kiedy miałem 4 lata moi rodzice z powodu pracy przenieśli się do San Sebastián. Od tamtej pory mieszkam tutaj.

Zawsze byłem dość ekstrowertyczny. Odrobinę nieśmiały, ale nie miałem problemów w relacjach z innymi. Byłem bardzo zabawowy. Lubiłem cieszyć się życiem w każdej chiwli i nigdy nie przestałem wychodzić w weekendy z powodu egzaminów.

W wieku 14 lat zacząłem grać w bilard prawie przez przypadek. Spodobało mi się to (?), nie szło mi źle, byłem coraz lepszy i przez wiele lat pochłonięty (grą). W wieku 16 lata już brałem udział w zawodach.

Nie myśląc o niczym, dla zwykłej zabawy, jednocześnie poświęciłem się stworzeniu piosenki. Zacząłem w wieku 15 lat. I nadszedł dzień, kiedy skończyłem piosenkę, która mi się spodobała. Miałem ochotę, żeby ktoś jej posłuchał, zaśpiewać ją komuś. Ta pierwsza piosenka jeszcze istnieje, jest napisana, ale nie nagrana na płycie.

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa