prszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Nie umiem tego przetłumaczyc czy ktoś może mi pomóc:

Me gustaria ser la brisa qe mueve tus cabellos y la lluvia quehumedece tu piel para poder gozar de tu cuerpo coda instante.

mis secreto se embriagan con tu olor (dor) aroma puro que se desprende de tu cuerpo, y mi boca ansia ya probar....el sabor de tan sensual alimento.

Te quiero por ser como eres por tu sonrisa y encanto, por tu dulzura...eres el principio y el fin de todas mis ilusiones.

Cuand o eres, necesito cerrar los ojos e imaginar que tus manos me acarician y que tus labios me besan... no puedo estar sin ti.
Que bonito!!!!

Chciałbym być bryzą,kóra porusza twoimi włosami i deszczem, który zwilża twiją skórę aby moc rozkoszować sie twoim ciałem w każdym momencie.

Moje tajemnice upijają się twoim zapachem, aromatem czystym, który unosi się z twojego ciała i moje usta juz pragną spróbować...smak tego zmysłowego oddechu

Kiedy jesteś pragnę zamknąć oczy i wyobrażać sobie, że twoje rece pieszczą mnie i twoje usta całują... niemoge być bez ciebie
Te quiero por ser como eres por tu sonrisa y encanto, por tu
>dulzura...eres el principio y el fin de todas mis ilusiones.
>
Kocham cie za to jaka jesteś, za twój usmiech i czar, słodycz...jestes poczatkiem i koncem moich marzeń
bardzo bardzo dziekuje za pomoc

« 

Kultura i obyczaje

»

Pomoc językowa