mój wymarzony dom

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć!

Jestem studentem UG, jako lektorat wybrałem hiszpański. Nigdy wcześniej nie miałem z tym językiem do czynienia, ale jestem zadowolony z wyboru!

Mam jednak malutki problem. Muszę napisać pracę - pt. mój wymarzony dom. Mam nawet pomysł, jednak jak to napisać po hiszpańsku. Oglądaliście może Charlie i Fabryka Czekolady? Tam pewien władca poprosił Willy Wonkę o dom z czekolady, ja też marzę o takim domu. Jak to napisać? Chciałbym opisać, że dom mój ów czekoladowy ma 15 pokoi, wszystko w nim jest z czekolady: biurka, łóżka, meble, la taza:) itd.

Czy sformułowanie el casa en chocolate jest poprawne? Chodzi o tytuł!

Pozdrawiam i dziękuję. Chętnie pogadam na temat hiszpańskiego!
pa
LA casa de chocolate;p

napisz po polsku pierwej wypracowanie, ok?
Mój wymarzony dom.

Czekoladowy dom.

Moim marzeniem jest mieć dom z czekolady! A raczej pałac z czekolady! Składałby się z pięciu pięter, na które można dostać się windą z mlecznej czekolady, z orzechami. Miałby on 300 pokoi (komnat), wszystkie oczywiście z czekolady. Każdy pokój wyposażony byłby w czekoladowe łóżka, lampy, stoły, krzesła. W każdym pokoju byłaby też czekoladowa wanna, wypełniona mlekiem. Na samym szczycie mojego pałacu zbudowałbym wielki basen z białej czekolady, w którym mógłbym pływać całymi dniami. Wkoło oczywiście biegałyby piękne kobiety (także amatorki pysznej czekolady) [już mi nie dobrze- zbyt słodko].

Tak szczerze mówiąc to sam chciałem tę pracę napisać, bo nauczyłbym się czegoś, ale i tak bardzo dziękuję. To nie koniec, ale nie będę Cię już męczył.

Pomogłaś bardzo.
Przepraszam za el casa.
wiesz co, jestem teraz zarażony( prócz Willy Wonki) opowieściami z Narnii, więc może jeszcze w domku moim czekoladowym jakaś szafa, która, jeśli w nią wchodzisz przenosisz się do jakiegoś pięknego zimowego świata? Co Ty na to? głupie? dośc głupie?