blagam o pomoc!!! chociaz czesc

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo prosze o przetlumaczeni pare zwrotow (zaczelam sie uczyc hiszpanskiego, ale na tyle go jeszcze nie umiem), z gory bardzo dziekuje

1. Moje zycze to pieklo, pragne sie z niego uwolnic

2. cierpnie cierpka cierpliwosc

3. zatykam uszy, bo ranisz slowami, zamykam oczy, bo ranisz gestami. zadajesz bol cala swoja osoba

4 prawdziwi przyjaciele moga o sobie nie slysze nawet przez rok, ale jak sie jednemu dziej krzywda, to drugi rzuca wszystko, zeby pomoc

5. wiara to bezgraniczne zaufanie

6. Pamieta, ze zawsze bylam, bede i jestem z Toba. Zawsze Cie wspieram i cieplutko mysle.

7. Zastanow sie dzis, czego pragniesz na jutro

8. Nadzieja lepszego zycia chroni przed niejdnym nieszczesciem i porazka

9. Kto nie ma porblemow, musi byc chyba martwy. Problemy to oznaka zycia (...)

10. Dostrzegac problemy to pesymizm. Optymizme jest widziec ich rozwiazanie

11 Ludzkosc jest po to, by zaludniac pieklo

12. Spektkal, ruch sceniczny teatralno- tanczny :) - praca wrze.

Bede bardzo wdzieczna, jesli ktos przetlumaczy, chociaz czesc
pozdrawiam goraco. hasta pronto :)
1.Mi vida es un infierno, quiero liberarme de él
2.Se duerme la amarga paciencia
3.Me tapo mis oidos porque me hieres con tus palbras, cierro mis ojos porque me hieres con tus gestos, me haces daño con toda tu persona
4.Los verdaderos amigos pueden estar sin contacto hasta un año pero si a alguno le va mal, el otro deja todo para acudir en su ayuda
5.La fé es la confianza sin límite´
6.Recuerda que siempre he estado, estaré y estoy contigo.Siempre te apoyo y pienso en tí muy calidamente.´
7.Piensa hoy en lo que quieres para mañana
8.La esperanza de tener una vida mejor te protege contra algun desastre y desgracia
9.Alguien que no tenga problemas tiene que estar muerto. Los problemas son la señal de estar vivo
10.Ver los problemas es pesimismo.El optimismo es ver sus maneras de resorverlos.

Alguien da más?
Con permiso, haré un par de correcciones. Ahí va:

3. Me tapo LOS oÍdos porque me hieres con tus palabras, cierro LOS ojos porque me hieres con tus gestos, me haces daño con toda tu persona

5. La FE es la confianza sin límite´

9. Alguien que no tenga problemas DEBE DE estar muerto. Los problemas son SEÑAL DE VIDA.

10. Ver los problemas es pesimismo. El optimismo es ver LA MANERA CÓMO RESOLVERLOS
Dziekuje :)
gracias ;p

« 

Pomoc językowa