Jaki podręcznik?

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć. Jestem początkująca i mam do Was pytanie odnośnie podręcznika. Widziałam, że polecacie 2 podręczniki "Espanol para ti" i "de pe a pa". Który z nich jest lepszy? Dodam jeszcze, że będę uczyła się sama w domu bez niczyjej pomocy. I jeszcze mam jedno pytanie, czy jakbym zdecydowała się na "de pe a pa" to czy po przerobieniu dwóch podręczników będę mogła spokojnie zacząć przygotowywać się do egzaminu dla średnio zaawansowanych? Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Kasia.
Witam!
Też uczę się sam i mam książkę "De pe a pa" obie części. Uważam, że są bardzo dobre - dużo słówek, dobrze wyjaśniona gramatyka itp. Oprócz tego używam "No hay problema+" i "Profesora Pedro" 6.0. Oba te programy są według mnie świetne. Do gramatyki polecam "Uso", jeżeli jesteś początkująca to sięgnij po "Uso elemental". Powodzenia w nauce!:)
Ja podobnie jak kolega mam identyczne odczucia. De pe a pa plus no hay problema+ i profesor pedro. Super polaczenie. De pe a pa to super ksiązka!sciagnac z chomikuj. Lub pierwszy rozdzial zobaczyc w pdfie na stronie wydawnictwa Europa.
Owszem smiało polecam do samodzielnej nauki "Espanol de pe a pa" Po przerobieniu 2 częsci mozna przygotowas sie smialo do egzaminu B1/E - B2
To jest pierwszy egzamin czy ten drugi? Bo czytałam na tej stronie, że nie ma sensu zdawać tego pierwszego egzaminu bo się praktycznie nie liczy nigdzie, bo jest za prosty, a ten drugi jest na poziomie angielskiego FCE.
Takze sie uczylem z podreczników i kursów które wy polecaliscie. Mysle jednak, ze warto zajrzec tez do "Español para ti".; ))
Tak, tylko z książką Uso elemental jest ten problem, że ona jest po hiszpańsku :] Jak mam korzystać z hiszpańskiej książki do nauki, skoro właśnie chcę się tego języka nauczyć?
>Tak, tylko z książką Uso elemental jest ten problem, że ona jest po
>hiszpańsku :] Jak mam korzystać z hiszpańskiej książki do nauki, skoro
>właśnie chcę się tego języka nauczyć?