błagam o przetłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Hej! Jestem w trakcie przeprowadzania badania do pracy licencjackiej. Jestem studentką anglistyki, nigdy nie uczyłam się hiszpańskiego. Pracę piszę na temat code-switching czyli mieszania języków na blogach, forach itp. No i właśnie, znalazłam przykład gdzie na blogu jest wymieszany angielski z hiszpańskim. I cała heca polega na tym że w pracy wszystko co piszę w innym języku muszę przetłumaczyć. I teraz prośba do was-mógłby mi ktoś przetłumaczyć zdania na język polski? Będę bardzo wdzięczna za pomoc!!

Si revisas mis viejos posts, es una colección de pensamientos estilo one hit wonder, que rentaron mi cerebrito por un rato pero decidieron no quedarse.

En mi cabecita pienso que canto muy bien, me rockstareo, pero bueno…

Jeśli przeglądasz moje stare posty, to jest zbiór myśli (lub pomysłów, zamiarów) w stylu one hit wonder, które wynajmują mój móżdżek (zdrobnienie) na chwilę, ale nie decydują się zostać.
W mojej główce sądzę, że śpiewam bardzo dobrze, me rockstareo, ale ładnie (dobrze)...

Zamiast "wynajmują" pewnie można znaleźć bardziej adekwatne tłumaczenie, bo to jest dosłowne.
Me rockstareo - na moje oko jest to shispańszczony angielski, nie umiem przetłumaczyć tego z kolei na polski. Gwiazdorockuję się.

Zaznaczam, że mój hiszpański nie jest na wysokim poziomie, więc może zabierze głos ktoś jeszcze. A jeśli nie, to będzie Ci to musiało wystarczyć ze sporym prawdopodobieństwem trafienia, gdyż tekst nie wydaje się bardzo zawiły.
edytowany przez Fighter7: 06 maj 2011
Poprawki, 'Fighter7' :
"Si revisas..." -> pierwszy człon zdania warunkowego I typu
rentaron/decidieron -> Pretérito Indefinido
"rentar" -> tez anglicyzm (to rent) , po hiszpańsku inny czasownik
"one-hit wonder" -> po hiszpańsku "artista de un (sólo) éxito"