iberystyka zaocznie lub eksternistycznie

Temat przeniesiony do archwium.
czy ktos z Was studiował lub studiuje iberystykę zaocznie lub eksternistycznie? Chcialbym dowiedziec sie na jakim poziomie nalezy znac jezyk hiszpanski przed rozpoczeciem studiow i czy koniecznie trzeba uczyc sie portugalskiego w ich trakcie. Bardzo chetnie zapoznam sie ze wszystkimi spostzrezeniami osob, ktore studiuja zaocznie lub eksternistycznie. pozdrawiam
Ja studiuję na ATH w Bielsku -zaocznie. No co do nauki języka to dopiero od drugiego roku zaczeło się coiś poważnie (wykładowy native-speaker) a tak to w większości GRAMATYKA !!!!!
czesc czy możesz podać dokładniuejsze namiary na ATH w Biuelsku. CO to za szkoła i w ogóle. z gory dziękuję
Wiesz ogólnie szkoła w rankingu nie wypad tak źle, lecz (nie wiem jak to jest na innych uczelniach) jak dla mnie niezbyt są zorganizowani. Tzn teraz pewnie wszystko już wiedzą ponieważ my byliśmy I rokiem (experymentalnym). Aha w sumie nie wiem o co pytasz więc trochę geografii- Ath to małopolska dokładnie Bielsko-Biała, skrot trochę śmieszny ponieważ rozwinięcie go to: Akademia Techniczno Humanistyczna. Jest to dawna filia politechniki łódzkiej teraz już państwowa szkoła. Ogólnie jest OK! bardzo fajni i znakomici profesorzy.
Ciekaw jeszcze jestem ile razy w miesiącu masz zajęcia i z jakim poziomem zaawansowania języka należy ubiegać się o indeks. Wiesz, znam hiszpański na poziomie umożliwiającym mi komunikacje na podtsawowym poziomie.. no moze troche wiecej niz podstawowym ( 2 lata na kursie w szkole jezykowej, eskk:-)
Na UJ wymagaja dobrej znajomosci języka potwieredzonej Certyfikatami...:-(Pozdrawiam.
Tak ale ja chyba pisalem ze studiuję zaocznie ? tak więc mam zjazdy co dwa tygodnie w soboty i niedziele zjazd od 8 do ok 19.00 a w piatki czasami od ok 16-19. Nie trzeba znac w ogole jezyka aby sie dostac (przynajmniej tak było) a czesne to ok 2000 za semestr jak dla mnie to troche duzo.